آیا سال آینده آیفون با یک مدل جدید OLED در کنار دو مدل LCD به فروش می‌رسد؟

آشکار است که اپل برای دهمین سالگرد آیفون برنامه‌ریزی‌های بسیاری از سال‌های قبل شروع کرده و تمام طرفداران را با طراحی و قابلیت‌های شگفت‌انگیز آیفون سال آینده، با نام احتمالی آیفون ۸، سورپرایز خواهد کرد.

بنا به گزارشاتی که ساعاتی پیش منتشر شده، اپل در حال برنامه‌ریزی روی توسعه و ساخت ۳ مدل جدید برای آیفون‌های سال آینده است. مدل جدید دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با تکنولوژی جدید OLED است و دو مدل دیگر همانند آیفون‌های کنونی صفحه‌نمایش‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ از نوع TFT-LCD دارند. همچنین پیش‌بینی می‌شود مدل ۴.۷ اینچی لنز تکی خود را حفظ کند اما هر دو مدل ۵.۵ اینچ به لنز دوگانه مجهز شوند. به هر حال تمام کاربران آیفون مشتاقانه در انتظار پاییز سال ۲۰۱۷ هستند تا با آیفون‌های جدید و بار دیگر انقلابی آشنا شوند و خریداری کنند. بنابراین تا این لحظه باید انتظار ۳ آیفون جدید را داشته باشیم. همان طور که پیش از این گفتیم، دو مدل با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچ  و ۵.۵ اینچ از نوع TFT-LCD (تکنولوژی‌ای که از ابتدا آیفون از آن بهره‌ می‌برد) عرضه می‌شود و دیگری مدل ۵.۵ اینچی با صفحه‌نمایش OLED با لبه های خمیده؛ چیزی که پیش از این در گوشی‌هایی نظیر Galaxy S7 edge و بلک‌بری Priv دیده بودیم.

طبق شایعات هر سه مدل جدید آیفون ها ضخامت کمتری دارند، صفحه نمایششان کاملا بدون حاشیه است و سنسور اثرانگشت نیز در صفحه‌نمایش ادغام شده. همچنین از استیل ضد خش برای اطراف (همانند نسخه کلاسیک اپل واچ) و شیشه (همانند آیفون ۴) در پشت بدنه استفاده شده که جلوه‌ بسیار زیبایی به گوشی می‌دهد.

پیش از این پیش‌بینی می‌شد هر دو مدل آیفون سال آینده صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشند و مدل‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچ کنونی به ترتیب تبدیل به ۵ و ۵.۸ اینچی شوند، اما با وجود انتشار این گزارش شایعات قبلی تقریبا رد می شود.

نظر شما چیست؟

  • آیا آیفون سال آینده تغییر و تحول‌های زیادی خواهد داشت؟
  • آیا شما هم یکی از خریداران آیفون ۸ خواهید بود؟
Call Now Button