(Galaxy A7 (2017 در برابر آب مقاوم خواهد بود

در انتهای سال گذشته شاهد معرفی سری جدید گوشی‌های خانواده Galaxy A سامسونگ بودیم؛ گوشی‌های میان‌رده‌ای که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از چند ماه پیش شایعاتی در مورد عرضه مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های این خانواده شنیده‌ایم که اولین اعضای آن Galaxy A3 (2017)، Galaxy A5 (2017) و Galaxy A7 (2017) نام دارد.

بر اساس نتایج بنچمارک لورفته قبلی از Galaxy A7 (2017) می‌دانیم این گوشی از دوبین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اما اطلاعات جدید به دست آمده جزئیات بیشتری از مشخصات  مدل ۲۰۱۷ گلکسی ای ۷ در اختیار ما می‌گذارد.

پیش‌بینی می‎شود این گوشی جدید به نمایشگر ۵٫۷ اینچی FHD، پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰، دوربین جلو و عقب ۱۶ مگاپیکسلی،۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز باشد. همچنین گفته شده است Galaxy A7 (2017) تاییدیه IP68 دارد؛ به این معنی که در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

علاوه بر این‌ها انتظار داریم عضو جدید خانواده Galaxy A اسکنر اثر انگشت، پورت USB Type-C و باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد و با اندروید ۷ به بازار بیاید. هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نیست و باید برای فهمیدن آن تا ماه دسامبر صبر کنیم.

Call Now Button