Mate 9، سردمدار گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۷ در نگهداری شارژ

با قدرتمندتر شدن پردازنده های گوشی‌های هوشمند و کاربری بیشتر تلفن‌های همراه، عمر باتری و نگهداری شارژ ویژگی بسیار با اهمیتی برای این محصولات به حساب می‌آید. به همین دلیل کمپانی‌های سازنده لوازم جانبی به فکر ساخت پاوربانک ها افتادند تا شاید بتوانند ضعف تلفن‌های همراه هوشمند را در زمینه باتری جبران کنند. سری Mate هواوی از ابتدا تا به اکنون همیشه در زمینه نگهداری شارژ سردمدار بوده و توانسته نام خود را در بین برترین گوشی‌های بازار در زمینه نگهداری شارژ بالا حفظ کند.

Mate 8 هواوی که نسل قبلی فبلت‌های این کمپانی به حساب می‌آید کارنامه درخشانی در زمینه نگهداری شارژ داشته و شرکت هواوی با همان ساختار نسل جدید را توسعه داده و توانسته مصرف انرژی را در Mate 9 بهینه‌تر کند.

این ویژگی بارز در کنار استفاده از قدرتمندترین پردازنده جهان یعنی Kirin 960 که مبتنی بر چیپ ست ۱۶ نانومتری ساخته شده شاهکاری است که هواوی در Mate 9 رقم زده است. با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این گوشی و فناوری Supercharge بعد از ۲۰ دقیقه شارژ کردن گوشی می توانید یک روز کامل با گوشی کار کنید. پردازنده مدل ۹۶۰  مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد حتی نسبت به نسل قبل کاهش می‌دهد. یعنی به معنای واقعی شما می‌توانید بعد از شارژ کامل در استفاده معمولی ۲ روز به شارژ کردن گوشی‌تان فکر نکنید.

آیا شما تجربه کار با سری Mate هوآوی و باتری آن را داشته‌اید؟ به نظر شما آیا Mate 9 می‌تواند موفقیت Mate 8 را تکرار کند؟

Call Now Button