گوگل پیکسل ایکس ال وارد بازار ایران شد

دومین پرچمدار شرکت گوگل، گوشی گوگل پیکسل ایکس ال چندین روز است که وارد بازار ایران شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

محصولات مورد بحث

شرکت گوگل با تغییر سیاست‌های اصلی خود در بخش موبایل اقدام به حذف خانواده بسیار محبوب نکسوس کرد و گوشی‌های پیکسل را که نام گوگل روی آن‌ها درج شده است، تولید و روانه بازار کرد. شرکت گوگل برای تولید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال با شرکت تایوانی اچ تی سی همکاری کرده است. این همکاری سبب شد موبایلی با کیفیت و خواستنی با معیار‌های اچ تی سی تولید شود تا بتواند با آیفون ۷ توان رقابت بالایی داشته باشد.

همانطور که سایت جی اس ام را دنبال کرده‌اید، در ۱۶ آبان‌ماه به شما گفتیم که  گوگل پیکسل با قیمت بسیار بالا وارد بازار ایران شده است. حالا پس از گذشت چندین روز گوشی بزرگ‌تر شرکت گوگل یعنی گوگل پیکسل ایکس ال با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است. این گوشی‌ هوشمند که تنها در اندازه صفحه نمایش با گوگل پیکسل متفاوت است فعلا در ایران قیمتی بسیار بالاتر نسبت به برادر کوچک خود دارد.

شما می‌توانید گوگل پیکسل ایکس ال با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رنگ مشکی را با قیمت  ۳,۶۳۰,۰۰۰ تومان در بازار تهران خریداری کنید. شایان ذکر است قیمت این گوشی در خارج از کشور ۶۴۹ دلار است.

Call Now Button