۵ دلیل برای خرید گوشی Mate 9

شرکت چینی هوآوی اوایل ماه میلادی جاری اقدام به معرفی رسمی فبلت جدید خود با نام میت ۹ کرد. هوآوی، به عنوان برند معروف و شناخته‌شده در سراسر جهان، امید‌ زیادی به موبایل میت ۹ دارد. درواقع این شرکت قصد دارد میت ۹  را رقیبی جدی و سرسخت برای گلکسی اس۷ اج و آیفون ۷ پلاس نشان دهد. همچنین هوآوی امید دارد که مشتریان نوت۷ و افرادی که قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت۷ داشته‌اند به سمت میت ۹ بروند. میت ۹ با قیمتی مناسب (۶۹۹ یورو)، مشخصات فنی بالا و ظاهر زیبا یکی از اسمارت فون‌های تمام‌عیار در بازار ایران است. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم تا بدانید چرا باید هوآوی میت ۹ را خریداری کرد.

 بزرگ‌ترین موبایل هوشمند موجود در بازار

هوآوی میت ۹ با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی یک فبلت اصیل و درجه یک است. رقبای این گوشی مانند وان‌پلاس ۳T، گلکسی S7 edge و آیفون ۷ پلاس دارای نمایشگر‌ ۵٫۵ اینچی هستند. گوشی میت ۹ به عنوان یکی از موبایل‌های شناخته شده و معروف در بازار، یک انتخاب خوب برای افرادی است که علاقه زیادی به موبایل‌هایی با نمایشگر بزرگ یا فبلت دارند. گفتنی است که گوشی میت ۹ اندازه ۵٫۹ اینچی دارد و در برابر آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچی، به دلیل طراحی بسیار ظریفش، اندازه‌ای یکسان و برابر دارد. میت ۹ یک اسمارت فون شیک با طراحی اغواکننده است که می‌تواند با بدنه فلزی خود تجربه‌ای لذت‌بخش به شما انتقال دهد. همچنین این گوشی با طراحی کلاسیک و لاکچری خود می‌تواند تجار و افرادی را که به تجارت مشغول‌اند به سمت خود جذب کند.

دوبین عالی و باکیفیت

هنگام معرفی گوشی P9، هوآوی از همکاری بزرگی با شرکت معروف لایکا در زمینه دوربین‌های موبایل‌های بالارده خود خبر داد. این همکاری در تلفن هوشمند میت ۹ ادامه داشته و این گوشی به دوربین دوگانه با کیفیت ثبت تصاویر بالا مجهز شده است. در میت ۹ از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ استفاده شده است. این دوربین به حدی قدرتمند است که حتی در نور کم می‌تواند تصاویری باکیفیت ثبت کند. همچنین شما می‌توانید با دوربین میت ۹ به فیلم‌برداری با کیفیت ۴K بپردازید. یکی از قابلیت‌های ویژه و بسیار جالب در دوربین دوگانه میت ۹ عکاسی خارق‌العاده در قالب سیاه و سفید است که باعث می‌شود بهترین اسمارت فون در این زمینه باشد و در مقابل رقبای قدرتمند خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

سخت‌افزار قدرتمند

شرکت هوآوی برای قلب تپنده میت ۹ آخرین نسخه از چیپست کرین ۹۶۰ را انتخاب کرده است. پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و پردازنده چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز در میت ۹ استفاده شده است. این گوشی به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز است تا شما با استفاده از آن سنگین‌ترین پردازش‌ها را به صورت روان انجام دهید. طبق گفته‌های کمپانی چینی هوآوی، چیپست این گوشی الگوریتم یادگیری دارد که باعث می‌‍شود حتی پس از گذشت ۱۸ ماه از استفاده مداوم، بدون هیچ‌گونه عیبی و همچنان باسرعت کار کند. از لحاظ پردازنده گرافیکی باید گفت که میت ۹ به چیپ Mali G71 MP8 مجهز است که با موتور گرافیکی Vulkan کاملا سازگار است. درواقع قابلیت مولتی تسکینگ در هوآوی میت ۹ بسیار سریع است و بنچمارک‌ها از امتیازات بالای این موبایل خبر می‌دهند که از قدرت بالای سخت‌افزار این گوشی هوشمند نشان دارد.

سیستم عامل اندروید ۷ نوقا

سیستم عامل اندروید ۷ نوقا در اواخر ماه اوت سال میلادی جاری معرفی شد و به همین دلیل تنها چند گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض از این سیستم عامل جدید و قدرتمند بهره می‌برند. پرچمدار جدید هوآوی، میت ۹، یکی از چند موبایلی است که با این سیستم عامل معرفی و وارد بازار شده‌اند. گوشی میت ۹ علاوه بر سیستم عامل اندروید ۷ نوقا به رابط کاربری جدید هوآوی یعنی EMUI 5 مجهز شده است تا کاربر از کارکردن با امکانات اندروید و سادگی و زیبایی رابط کاربری اختصاصی هوآوی لذت ببرد. شایان ذکر است که رابط کاربری EMUI 5 نسبت به نسخه‌های قبلی دچار تغییرات اساسی شده و به جای ادامه شباهت به سیستم عامل iOS به اندروید شباهت بیشتری پیدا کرده است.

طول عمر باتری: بسیار عالی!

گوشی میت ۸، نسل قبلی میت ۹، از سخت‌افزار بالارده و قدرتمندی بهره‌مند بود و میت ۹ نیز سخت‌افزار قدرتمندی دارد. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری در میت ۹ باعث می‌شود در صورت انجام پردازش‌های سنگین یک روز کامل شارژ باتری داشته باشید. همچنین اگر با میت ۹ پردازش‌های سبک و معمولی انجام شود، طول عمر باتری به دو روز افزایش پیدا می‌کند. در گوشی هوآوی میت ۹ فناوری شارژ سریع موجود است. فناوری استفاده‌شده در این موبایل هوشمند سوپر شارژ نام دارد که نسبت به نسل قبلی ۵۰ درصد بهبود پیدا کرده است. شارژ باتری میت ۹ از صفر تا صد درصد حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد که مدت زمان نسبتا خوبی است

 

 

Call Now Button