شایعات جالب آیپد نسل آینده

با توجه با گزارشات جدیدی که به تازگی از سوی Macotakara منتشر شده باید سال آینده میلادی شاهد ظهور آیپد‌هایی متفاوت و بازطراحی کامل از سوی اپل باشیم. مدت‌هاست که اپل تغییر چشمگیری از زمان آیپد ایر به جلد تبلت‌هایش نداده است. اما به نظر می‌رسد سرانجام اپل تصمیم دارد طراحی آیپد‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را که قرار است احتمالا در اواخر بهار معرفی شوند به طور کامل عوض کند و بار دیگر نظر خریداران تبلت را با توحه به اوضاع نه چندان خوب فروش جهانی به سوی خود جلب کند.

طبق گفته‌ یک منبع آگاه از کشور تایوان، آیپد جدید سال آینده در همان اندازه آیپد پرو ۹.۷ اینچ کنونی وارد بازار می‌شود اما نکته درخشان آن چیزی نیست جز به کارگیری صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچ در همان اندازه کنونی آیپد ۹.۷ اینچ! بدین ترتیب احتمالا باید شاهد یک تبلت زیبا و منحصر به‌فرد بدون حاشیه در اطراف صفحه‌نمایش باشیم. همچنین آیپد‌های جدید به دلیل کاهش شدید حاشیه در قسمت‌های چپ، راست و پایین فاقد دکمه هوم خواهند بود. بدین ترتیب آیپد سال در ضمینه حذف این دکمه نسبت به آیفون ۸ پیشتاز خواهد بود. در قسمت بالای صفحه‌نمایش اگرچه حاشیه وجود دارد اما نسبت با نسل گذشته کاهش زیادی داشته و توانسته لنز دوربین FaceTime در درون خود جا دهد.

اگر تولید آیپد‌‌های جدید مطابق با این شایعات از سمت اپل آغاز شود بی‌شک تحول گسترده‌ای را در بازار بی‌شوق تبلت‌ها رقم خواهد زد و همچنین زنگ خطری برای دیگر رقبا خواهد بود.

Call Now Button