تیم کوک: AirPods تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود

هدفون‌های بی‌سیم شرکت اپل، که از زمان معرفی آیفون ۷ بر سر زبان‌ها افتاده‌اند، یکی از محصولات شگفت‌انگیر اپل به شمار می‌روند که ورود به بازار و عرضه آنها دچار تاخیر شده است. با جی‌اس‌ام همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید.

همان طور که می‌دانید، چندی پیش اخباری منتشر شد که می‌گفت هدفون‌های بی‌سیم شرکت اپل، AirPods، در ماه دسامبر سال میلادی جاری وارد بازار خواهند شد، اما این اخبار را منابع رسمی تایید نکردند. با وجود این امروز خبری از منبعی معتبر در مورد محصول ایرپادز منتشر شده است.

طبق اعلام این منبع، یک کاربر آیفون ۷ با ارسال ایمیل به تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، از او زمان دقیق عرضه این هدفون‌ها را پرسیده و به او گفته است که به این هدفون نیاز دارد و در حال حاضر نمی‌تواند گوشی هوشمند خود را تغییر دهد. همچنین از تیم کوک خواسته است زمان دقیقی از عرضه AirPods برای او ارسال کند، در غیر این صورت اقدام به خرید یک هدفون بی‌سیم دیگر خواهد کرد.

تیم کوک در پاسخ به ایمیل کاربر شاکی، ضمن عذرخواهی از او بابت تاخیر در عرضه این محصول، اعلام کرده است sAirPod تا چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود. تیم کوک گفته است: در حال انجام کارهای نهایی بر روی ایرپادز هستیم.

شایان ذکر است سایت MacRumors صحت این ایمیل و مکاتبات صورت‌گرفته را تایید کرده است و باید به این خبر اعتماد کرد. گفتنی است که AirPods در مراسم رونمایی آیفون ۷ بسیار خوش درخشید، اما این محصول قرار بود در ماه اکتبر وارد بازار شود که این اتفاق صورت نگرفت. انتظار می‌رود این هدفون‌های بی‌سیم و خاص تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه و برای فروش جهانی آماده شود.

Call Now Button