سامسونگ ویژگی‌های Gear S3 را به Gear S2 می‌آورد

سامسونگ برای ساعت هوشمند سال گذشته خود، Gear S2، به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرده است تا این ساعت را از نظر نرم‌افزاری با نسخه جدیدتر آن، Gear S3، هم‌رده کند. دارندگان گیر اس۲ می‌توانند تم‌های مختلفی را که تاکنون مخصوص گیر اس۳ بوده‌اند از طریق فروشگاه گلکسی اپز دریافت کنند. علاوه بر این از این پس اپلیکیشن جدید یادآور و فشارسنج نیز برای دارندگان گیر اس۲ در دسترس است.

سامسونگ با ارائه این آپدیت قابلیت‌های لبه‌ چرخان Gear S2 را نیز افزایش داده است. اکنون کاربران می‌توانند با چرخاندن لبه چرخان ساعت به تماس‌های ورودی پاسخ دهند یا آن‌ها را رد کنند و یا زنگ هشدار یا یادآور را خاموش کنند. برای اینکه به تماسی پاسخ دهید یا زنگ هشدار را قطع کنید کافی است لبه ساعت را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. چرخش لبه بر خلاف عقربه‌های ساعت باعث نادیده گرفته شدن نوتیفیکیشن‌ها می‌شود.

با ارائه این آپدیت گیر اس۲ از دست خط کاربران به زبان‌های کره‌ای، انگلیسی و چینی پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از بین ۱۸۰ ایموجی تعبیه‌شده در داخل نرم‌افزار، ایموجی دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این قابلیت دیکته کردن کلمات به دستگاه از طریق فرمان صوتی نیز فراهم شده است.

این به‌روزرسانی چند ویژگی مرتبط با تناسب اندام را که ماه گذشته برای Gear Fit 2 ارائه شده بود به گیر اس۲ اضافه می‌کند. اکنون نرم‌افزار S Health روی گیر اس۲ قادر به تشخیص فعالیت‌های جسمانی بیشتری به صورت خودکار است، از جمله: دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن روی تردمیل و رانندگی. همچنین این نرم‌افزار اکنون می‌تواند به صورت خودکار تعداد دفعات تمریناتی که تکراری هستند مانند اسکات، دراز نشست و حرکت پروانه را بشمارد. قابلیتی به نام Auto Pause نیز به این نرم‌افزار اضافه شده است که به صورت خودکار هنگامی که حین تمرین دقایقی استراحت می‌کنید، روند ثبت فعالیت شما را متوقف می‌کند.

قابلیت‌های دیگری نیز به این ساعت اضافه شده است. مثلا Pace Coaching به شما سرعت بهینه‌ای برای دویدن یا پیاده‌روی پیشنهاد می‌کند. یا با قابلیت Inactive Time Alert، ساعت هنگامی که تشخیص دهد به مدت طولانی فعالیت بدنی قابل توجهی نداشته‌اید، به شما هشدار می‌دهد.

این‌ها تمام ویژگی‌های این به‌روزرسانی جامع نیست؛ ویجت‌های جدید برای برخی اپلیکیشن‌های سوم شخص، پشتیبانی از سیستم تشخیص موقعیت به کمک اپلیکیشن Glympse و دسترسی به بازی‌های بیشتر از دیگر قابلیت‌های قابل ذکر است که با این به‌روزرسانی به Gear S2 اضافه می‌شود.

به‌روزرسانی گیر اس۲ قابلیت‌های این ساعت را بیش از پیش کرده است و اگر به فکر خرید ساعت هوشمند جدید هستید، می‌توانید روی آن به عنوان یک گزینه مناسب حساب کنید.

Call Now Button