معرفی برترین اپلیکیشن های سال ۲۰۱۶ اپ استور از سوی اپل

کمپانی اپل سالانه برترین اپلیکیشن ها و بازی های عرضه شده توسط توسعه دهندگان خود را معرفی می کند. امسال نیز اپل طبق سنت دیرینه خود برترین برنامه ها، بازی ها و… را معرفی کرد. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.

کمپانی بلندآوازه اپل روز گذشته برترین محصولات مجازی خود در فروشگاه‌های App Store ،iTunes Store و iBooks Store را برای عموم معرفی کرد تا کاربران از این پس به‌راحتی اپلیکیشن موردنظر خود را جستجو کنند. رشد بی‌نظیر اپلیکیشن ویرایش تصاویر Prisma سبب شد تا اپل نام این برنامه فوق‌العاده را به‌عنوان اپ برتر سال ۲۰۱۶ معرفی کند. استقبال بی‌نظیر کاربران از بازی خارق‌العاده Clash Royale نیز اپل را مجاب کرد تا این بازی را در صدر لیست خود قرار دهد.

توانایی شگفت‌انگیز Prisma در تبدیل تصاویر به آثار هنری چشمگیر یکی از علل اصلی موفقیت این برنامه است. وجود فیلترها و افکت‌های هنری سبب شده تا کاربران از ویرایش تصاویر خود توسط Prisma نهایت لذت را ببرند.

مارس ۲۰۱۶ اتفاقی عظیم در بازار گیمر ها و بازی‌های سیستم‌عامل موبایل رخ داد. خلق بازی Clash Royale سبب شد تا تغییر و تحولی عظیم در زمینهٔ بازی گوشی‌های هوشمند ایجاد شود. کلش رویال که یک بازی بر مبنای کارت‌ها می‌باشد، بازیکنان را تشویق می‌کند تا در راه کسب کارت‌ها و غنائم جنگی به سایر قبایل در سراسر جهان یورش برده و نبردی سنگیم را رقم زنند.

علاوه بر اپلیکیشن Prisma و بازی فوق‌العاده  Clash Royale، اپل برترین برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، موزیک‌ها و کتاب‌های سال ۲۰۱۶ را به عموم کاربران خود معرفی کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.





در ادامه لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۶ که توسط اپل معرفی‌شده‌اند را بررسی خواهیم کرد. این اپلیکیشن ها در زمینه‌های مختلف کاری خود توانسته‌اند تا بیشترین امتیاز از سوی کاربران را کسب کرده و خود را از سایر رقبا متمایز کنند.

۱۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۶


Prisma
MSQRD
Quartz
Vogue
Meditation Studio
Detour
Credit Karma
Glasses by Warby Parker
Hyper
Tinycards

علاوه بر برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن های ضروری، لازم بود تا اپل نام جذاب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ را نیز منتشر کرده تا کاربران هرچه بیشتر با این بازی‌های خارق‌العاده آشنا شوند. لیست زیر نام ۱۰ بازی برتر امسال را نمایش می‌دهد که طبق انتظار Clash Royale در صدر این لیست قرار دارد.

۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۶


Clash Royale
Reigns
Plants vs. Zombies Heroes
twofold inc
Riptide GP: Renegade
FIFA Mobile Soccer
Rodeo Stampede – Sky Zoo Safari
“klocki”
Steppy Pants
The Trail

عاشقان فیلم‌ها و سریال‌ها نیز از چشم تیزبین اپل پنهان نمانده تا جایی که کمپانی کوپرتینویی لیست برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ را نیز منتشر کرده است.

برترین فیلم های سال ۲۰۱۶


● Best Blockbuster: Deadpool
● Best Comedy: Sausage Party
● Best Hollywood Romance: La La Land
● Best Animated Movie: Kubo and the Two Strings
● Best Documentary: Weiner
● Best Feel-Good Movie: Sing Street
● Breakout Star of the Year: American Honey
● Best New Filmmaker: Moonlight

اپل علاوه بر معرفی برترین فیلم‌های امسال، پرفروش‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های ۲۰۱۶ را نیز معرفی کرده تا ارزش این فیلم‌ها بیش از پیش جلب‌توجه کند.

پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۶

Star Wars: The Force Awakens, Deadpool, Zootopia, The Martian, Captain America: Civil War, Spectre, The Revenant, The Hunger Games: Mockingjay Part 2, Finding Dory, The Big Short.

شرکت اپل با معرفی نخستین نسل از Apple TV برنامه تلویزیونی را نحوی دستخوش تغییر و تحولاتی بنیادین کرد تا جایی اکثر کاربران این شرکت تمایل خود به استفاده از محصول خانگی اپل با نام Apple TV را با خریدهای چشمگیر خود نشان دادند. اپل نیز این استقبال بی‌نظیر را ارج نهاده و در فهرستی نام برترین برنامه‌های تلویزیونی خود موسوم به TV Shows را در اختیار کاربران قرار داده است.

برترین برنامه های تلویزیونی سال ۲۰۱۶


● This Year’s Obsession: American Crime Story: The People v. O.J. Simpson
● Most Thought-Provoking: O.J.: Made in America
● Late Night Rule-Breaker: Full Frontal with Samantha Bee Volume 3
● Best New Comedy: Atlanta
● Most Original Kids Show: Steven Universe
● Extravaganza of the Year: RuPaul’s Drag Race All-Stars
● Most Consistently Great: The Americans
● Best New Drama: This Is Us

راه‌اندازی فروشگاه کتاب iBooks Store از سوی اپل سبب شد تا اشتیاق و علاقه کاربران به خواندن کتاب‌های الکترونیکی افزایش یابد. اپل نیز نیاز جامعه جهانی به خواندن کتاب و افزایش سطح مطالعات را درک کرده و کتب ارزشمندی را در فروشگاه کتاب خود قرار داده است. کتاب‌ها دارای موضوعات بسیار زیادی از جمله علمی، داستانی، تخصصی و… هستند. فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید برترین کتاب‌های سال ۲۰۱۶ از دید اپل هستند.

برترین کتاب های سال ۲۰۱۶


● Novel of the Year: Moonglow, Michael Chabon
● Nonfiction of the Year: Evicted, Matthew Desmond
● YA Novel of the Year: If I Was Your Girl, Meredith Russo
● Debut of the Year: Homegoing, Yaa Gyasi
● Mystery: Charcoal Joe, Walter Mosley
● Thriller: Behind Closed Doors, B A Paris
● Popular Fiction: Sweetbitter, Stephanie Danler
● Literary Fiction: What Is Not Yours Is Not Yours, Helen Oyeyemi
● Memoir: Born to Run, Bruce Springsteen
● History: Dark Money, Jane Mayer
● Romance: Beautiful Burn: A Novel, Jamie McGuire
● Science Fiction: A Closed and Common Orbit, Becky Chambers
● Fantasy: The Fate of the Tearling, Erika Johansen
● Kids: Raymie Nightingale, Kate DiCamillo
● Cookbook: Everything I Want to Eat, Jessica Koslow
● Graphic Novel: March: Book Three, John Lewis

نظر شما در مورد انتخاب‌های امسال اپل چیست؟ آیا اپلیکیشن ها و بازی‌هایی که به‌عنوان برترین‌های سال ۲۰۱۶ برگزیده‌شده‌اند شایستگی حضور در این فهرست را داشته‌اند یا خیر؟ نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

Call Now Button