خداحافظی سامسونگ با رابط کاربری TouchWi

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ یکی از مشهورترین رابط‌های کاربری سیستم عامل اندروید است که از سال ۲۰۱۰، همزمان با Galaxy S، به محصولات این شرکت پا نهاد، اما به نظر می‌رسد پس از ۶ سال وقت خداحافظی با آن فرا رسیده است.

در جدیدترین نسخه آزمایشی اندروید ۷ برای Galaxy S7 نام تاچ‌ویز از اطلاعات نر‌م‌افزاری گوشی حذف شده و جای آن را Samsung Experience گرفته است. بنابراین کاربران گوشی‌های سامسونگ به جای تاچ‌ویز رابط کاربری جدید Samsung Experience را روی اندروید نوقا تجربه خواهند کرد.

اما اگر می‌پرسید چه بلایی سر Grace UX آمده باید گفت سامسونگ احتمالا بی‌خیال این رابط کاربری شده است تا هیچ نام و نشانی از نوت۷ مرحوم باقی نماند و کاربران را به یاد آن نیندازد.

رابط کاربری TouchWiz سامسونگ همیشه مورد انتقاد کاربران واقع شده است و بسیاری به کند و سنگین بودن آن ایراد می‌گیرند. اگرچه در دو سال اخیر شاهد بهبودهایی در این رابط کاربری بودیم، تاچ‌ویز هیچگاه نتوانست آنطور که باید، کاربرانش را راضی کند. حال باید دید Samsung Experience نقص‌های تاچ ویز را جبران می‌کند یا فقط در حد یک تغییر نام باقی خواهد ماند. پیش‌بینی شما چیست؟ از این رابط کاربری جدید چه انتظاراتی دارید؟

Call Now Button