اطلاعات جدید از مشخصات (Galaxy A5 (2017

نشانه‌های زیادی وجود دارد که سامسونگ تا انتهای سال ۲۰۱۶ از سری جدید گوشی‌های Galaxy A رونمایی می‌کند. مدل ۲۰۱۷ گلکسی ای ۵ یکی از گوشی‌های احتمالی است که اطلاعات آن بارها فاش شده است.

گفته می‎شود Galaxy A5 (2017) از نمایشگر ۵٫۲ اینچی Full HD با پنل سوپر آمولد و شیشه ۲٫۵D بهره می‌برد که با گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود. پردازنده این دستگاه از نوع ۱۴ نانومتری است ولی هنوز مشخص نشده سامسونگ از مدل اگزینوس ۷۸۷۰ در آن استفاده می‌کند یا اگزینوس ۷۸۸۰٫ همچنین شانس زیادی برای قرار گرفتن باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در Galaxy A5 (2017) وجود دارد.

۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر امکانات این گوشی است. کیفیت دوربین اصلی دستگاه ۱۶ مگاپیکسل اس و دیافراگم F/1.9 دارد. مورد حائز اهمیت دیگر استفاده از آلومینیوم در بدنه دستگاه است که مدل ۲۰۱۷ گلکسی اس ۵ را به یک گوشی با کیفیت بدل خواهد کرد.

گوشی‌های سری Galaxy A در چند سال اخیر بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند و استقبال خوبی از آنها شده است. به همین خاطر تعداد زیادی از خریداران گوشی‌های میان رده منتظر معرفی نسل جدید گوشی‌های این خانواده هستند.

Call Now Button