تخفیف قابل توجه مایکروسافت روی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL

اگر به تازگی وارد وب‌سایت مایکروسافت شده باشید، احتمالا متوجه این قضیه شده‌اید که این شرکت قیمت پرچمداران خود را به صورت چشمگیری کاهش داده است. مایکروسافت تخفیفاتی را برای پرچمداران خود در روز‌های آخر سال میلادی لحاظ کرده که می‌توانید تا ۲۴ دسامبر لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال را با کاهش قیمت چشمگیری به عنوان هدیه کریسمس از سوی این کمپانی دریافت کنید. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال به ترتیب با کاهش قیمت ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری همراه بودند که برای خریداران می‌تواند وسوسه کننده باشد. بدین ترتیب طی زمان مشخص شده می‌توانید لومیا ۹۵۰ را با قیمت ۲۴۹ دلار و لومیا ۹۵۰ ایکس ال را قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنید.

دلایل اصلی این تصمیم گیری مایکروسافت را می‌توان این چنین حدس زد:

  • فروش پرچمداران این شرکت به قدری با استقبال کم مواجه شده که شرکت مجبور به کاهش قیمت آن برای جبران ضرر یا کسب سود بیشتر شده است.
  •  جایگزین شدن Elite X3 پرچمدار جدید ویندوز ۱۰ ساخت شرکت اچ پی

کاربران و وفاداران به ویندوز فون از این پس برای بهترین تجربه استفاده از ویندوز ۱۰ روی گوشی هوشمندشان می‌توانند پرچمدار جدید اچ‌پی را قیمت ۶۴۹ خریداری کنند. Elite X3 دارای پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است که قدرت بیشتری نسبت به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به کاررفته در لومیا ۹۵۰ دارد. همچنین با Desk Dock می‌توانید همانند Continuum گوشی هوشمندتان را تبدیل به کامپیوتر رومیزی کنید که قطعا تجربه لذت بخشی را به همراه خواهد داشت.

از آنجا که این تخفیف به صورت موقت روی پرچمداران مایکروسافت اعمال شده است تاثیری روی قیمت آن در کشورمان نمی‌گذارد. به خصوص این روزها شاهد نایاب شدن اومیا ۹۵۰ ایکس ال در بازار کشورمان هستیم و فروشندگانی که آن را در اختیار دارند با قیمت نسبتا بالا به فروش می‌رسانند.

Call Now Button