اندروید نوقا امکانات جدیدی به حسگر اثر انگشت Galaxy S7 اضافه می‌کند

پروژه Galaxy Beta برنامه‌ای است که پیشنهادات و بازخوردهای کاربران سامسونگ را جمع‌آوری می‌کند تا در آپدیت‌های آینده به کار گرفته شود. بر اساس پاسخی که اپراتور سامسونگ برای یکی از شرکت‌کنندگان ارسال کرده، مهندسان این کمپانی در حال تلاش برای ارتقای قابلیت‌های سنسور تشخیص اثر انگشت در آپدیت بعدی هستند. در ادامه امکاناتی را که در آینده به این سنسور اضافه می‌شوند شرح می‌دهیم. جی‌اس‌ام را تا پایان همراهی کنید.

یکی از شرکت‌کنندگان برنامه گلکسی بتا پیشنهاد داد که سنسور اثر انگشت باید مانند گوشی‌های گوگل پیکسل عمل کند که در زمان سوایپ یا کشیدن انگشت از بالا یا پایین روی سنسور، کاربر بتواند نوار اعلان‌ها را پایین بکشد یا آن را مخفی کند. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید سامسونگ در پاسخ از پیشنهاد این کاربر قدردانی کرده است.

البته پیش از اضافه کردن هرگونه جسچر یا امکانات تشخیص حرکتی به سنسور، سامسونگ باید فکری به حال عملکرد سنسور اثر انگشت نسخه امریکایی گلکسی اس۷ کند. بر خلاف نسخه‌هایی که به پردازنده اگزینوس مجهز شده‌اند، اسکنر اثر انگشت در مدلی که از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد عملکرد متوسطی دارد و حقیقتا برای یک پرچمدار راضی‌کننده نیست. به این ترتیب انتظار می‌رود که حداقل عملکرد اسکنر اثر انگشت گلکسی اس۸ ارتقا یابد.

با توجه به این گفته‌ها آیا می‌توان با قاطعیت نتیجه گرفت که سامسونگ این قابلیت‌ها را به گلکسی اس۷ و دیگر گوشی‌هایش اضافه می‌کند؟ خیر، ولی باز هم امکانش هست که برخی از آن‌ها را در آپدیت بعدی مشاهده کنیم. با توجه به شایعات منتشرشده سنسور اثر انگشت گلکسی اس۸ ممکن است در قاب پشتی جای گیرد که در این صورت اضافه کردن قابلیت تشخیص حرکت انگشت به اسکنر کار معقولی است، زیرا کار کردن با حسگری که پشت گوشی قرار گرفته راحت‌تر به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره افزودن این قابلیت به آپدیت اندروید نوقا چیست؟ آیا سنسور اثر انگشت گوشی شما از قابلیت سوایپ انگشت و دستورات حرکتی پشتیبانی می‌کند؟ نظر شما درباره سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی اس۷ چیست؟ آیا عملکردش راضی‌کننده‌ است؟

Call Now Button