نتایج تست عمر باتری Apple Airpods منتشر شد

از زمان معرفی Airpods اپل تا همین امروز، اخبار و البته نقدهای زیادی نسبت به این محصولات منتشر شده است. اما یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند برای خریداران ایرپادز‌ مورد توجه باشد عمر باتری این محصول است. وبسایت فون‌آرنا به تازگی نتایج تست عمر باتری ایرپاد‌زهای اپل را منتشر کرده است. طبق گفته‌ این وبسایت، ایرپادزها فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند.

در مراسم معرفی Airpods، کمپانی اپل اعلام کرد که این محصولات با هر بار شارژ می‌توانند ۵ ساعت به فعالیت مداوم ادامه دهند. اما جالب است بدانید که کارشناسان وبسایت فون‌آرنا زمان پایداری باتری ایرپادزها را بعد از هر بار شارژ حدود ۶ ساعت اعلام کرده‌اند؛ یعنی ۱ ساعت بیشتر از زمان وعده داده شده اپل!

براساس گفته‌های کارشناسان فون‌آرنا، تست ایرپادز در ساعت ۱۱:۴ قبل از ظهر و با پخش مداوم iHeartRadio آغاز شد و در ساعت ۵:۰۶ بعدازظهر به پایان رسید؛ یعنی باتری اپل ایرپادز توانسته ۶ ساعت و ۲ دقیقه از خود پایداری نشان دهد. اما میزان نگهداری شارژ ایرپادز تنها نکته‌ای نیست که باعث تعجب کارشناسان فون‌آرنا شده، بلکه زمان شارژ این محصول نیز جالب توجه است. به گفته‌ فون‌آرنا، شارژ ایرپادزهای اپل در طول فقط ۲۰ دقیقه می‌تواند از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد.

 

Call Now Button