مایکروسافت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر ۴K می‌آید

مدت زیادی از معرفی سرفیس پرو ۴ می‌گذرد و علاقه‌مندان زیادی منتظر معرفی نسخه جدید آن مانده‌اند تا ببینند مایکروسافت با خانواده محبوب سرفیس چه پیشرفتی می‌کند. در تمام این مدت به نظر می‌رسید مایکروسافت منتظر عمومی شدن پردازنده‌های جدید Kaby Lake اینتل بوده است تا بتواند با استفاده از این پردازنده‌های قدرتمند و کم‌مصرف، عمر باتری بالا را به کاربرانش هدیه دهد و آن را تبدیل به برگ برنده برای سرفیس پرو ۵ کند.

 

حالا و با گذشت بیش از یک سال از معرفی رسمی سرفیس پرو ۴ به نظر می‌رسد به زمان معرفی نسل بعد این خانواده رسیده‌ایم. طبق شایعاتی که در روزهای گذشته حول این دستگاه منتشر شده است، مایکروسافت قصد دارد سرفیس پرو ۵ را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ و قبل از اردیبهشت ۹۶ معرفی کند. بر اساس همین شایعات این بار مایکروسافت وضوح تصویر را نیز به ۴K یا اولترا اچ‌دی افزایش خواهد داد و یک استایلوس مغناطیسی قابل شارژ نیز با این تبلت عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت تولید سخت‌افزار و قطعات این محصول را برعهده شرکت چینی Pegatron Technology گذاشته است. این احتمال وجود دارد که قیمت سرفیس پرو ۵ از ۸۸۹ دلار، برای کمترین مشخصات، شروع شود و برای بالاترین قدرت به ۱۵۹۹ دلار برسد.

شما هم بعد از تغییر رویه مایکروسافت و معرفی محصولات خانواده سرفیس با هیجان بیشتری اخبار سخت‌افزاری مایکروسافت را دنبال می‌کنید؟ نتیجه شیوه جدید مایکروسافت را چه می‌دانید؟

 

Call Now Button