تصاویری واقعی از گوشی جدید شیائومی لو رفت

به نظر می‌رسد شرکت چینی شیائومی که یکی از تولید کنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در کشور چین است، قصد دارد در سال میلادی جاری با محصولات بیشتری به صورت جدی با بزرگان دیگر رقابت کند و بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات سال ۲۰۱۷ شرکت شیائومی که باید منتظر آن باشیم، گوشی هوشمند ردمی نوت ۴ ایکس است.

چندی پیش، تصاویری واقعی از گوشی جدید شرکت شیائومی، ردمی نوت ۴ ایکس در شبکه اجتماعی چینی با نام ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی آن با تصاویری که در سایت تنا، آژانس رگولاتوری کشور چین قرار گرفته بود، کاملا متفاوت است.

اگر تصاویر منتشر شده از این کابر چینی در فضای مجازی را با تصاویر منتشر شده در وب سایت TENAA مقایسه کنیم، پی می‌بریم که موقعیت اثر انگشت  در ردمی نوت ۴ ایکس در دو تصاویر کاملا متفاوت است. در واقع در تصاویر سایت TENAA دکمه هوم وجود ندارد و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است در حالیکه در تصاویر افشا شده از این کاربر، گوشی ردمی نوت ۴ ایکس دارای دکمه هوم است و حسگر اثر انگشت با آن تلفیق شده است.

از مشخصات سخت افزاری منتشر شده ردمی نوت ۴ ایکس در وب سایت TENAA باید به پردازنده مدیاتک هلیو ایکس ۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری اشاره داشت.

گفتنی است که هنوز شرکت شیائومی درباره ردمی نوت ۴ ایکس و تصاویر منتشر شده منتسب به این اسمارت فون حرفی نزده است اما انتظار می‌رود به زودی شاهد اطلاعات و تصاویری بیشتر از میان‌رده تمام عیار جدید کمپانی شیائومی باشیم.

 

Call Now Button