منتظر رنگ نقره‌ای گوشی Nokia 6 باشید

در زمان معرفی گوشی میان‌رده نوکیا ۶ شاهد تنها یک رنگ برای این اسمارت فون بودیم، اما طبق عکسی که در سایت تنا، آژانس رگولاتوری کشور چین، منتشر شده است، به‌زودی این گوشی هوشمند با لباسی جدید و با رنگ نقره‌‎ای رخ نشان خواهد داد تا در کنار رنگ مشکی بتواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

گوشی نوکیا ۶ یک موبایل میان‌رده تمام عیار است که از نظر سخت‌افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با شیشه ۲٫۵D و وضوح تصویر فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده، گوشی اندرویدی جدید شرکت نوکیا، نوکیا ۶، از دیروز در کشور چین با قیمت ۱۶۹۹ تا ۱۷۹۹ یوآن برای خرید در یک خرده‌فروشی عرضه شده است، اما رنگ جدید به احتمال زیاد زمان دیگری برای خرید در خرده‌فروشی‌های چینی آماده و عرضه خواهد شد.

 فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا رنگ‌های جدیدی به این گوشی اضافه خواهد شد و دوباره همچون گذشته حق انتخاب در رنگبندی گوشی‌های نوکیا گسترده خواهد بود یا نوکیا نیز رنگ‌بندی محدودی برای محصولاتش انتخاب خواهد کرد.

Call Now Button