منتظر شیائومی Mi Mix Evo با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ باشید

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی شیائومی در سال ۲۰۱۶ میلادی از یک تلفن هوشمند متحول کننده با نام شیائومی می میکس رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با بدنه سرامیکی و صفحه نمایشی با حاشیه بسیار پایین توانست نظر بسیاری از دوست داران تکنولوژی را به سمت خود جذب کند اما حالا نسخه‌ای از این گوشی با نام شیائومی می میکس اوو در سایت معتبر بنچمارک گیگ بنچ دیده شده است.

طبق عکس بالا، مدل جدیدی از شیائومی می میکس که در بنچمارک گیک بنچ محک خورده است، Xiaomi Mix Evo نام دارد. این گوشی دارای بهبود‌هایی نسبت به نسخه کنونی شیائومی می میکس خواهد داشت و در این بنچمارک نسخه ۴ گیگابایتی آن  مشاهده شده است اما باتوجه به دو نسخه با کانفینگ سخت افزاری متفاوت در تلفن هوشمند Mi Mix، باید انتظار نسخه‌ای با ۶ گیگابایت حافظه رم را نیز برای میکس اوو داشته باشیم.

گفتنی است که گوشی Xiaomi Mix Evo  در سایت بنچمارک گیگ بنچ توانسته است تا امتیاز ۱۹۱۸ در حالت تک هسته‌‎ای و امتیاز ۵۶۸۹ را به خود اختصاص دهد که نشان از قدرت سخت افزاری بالای این اسمارت فون می‌دهد.

یکی از مهمترین نکات در رابطه با شیائومی میکس اوو موضوع پردازنده استفاده شده در این گوشی هوشمند است. در سال میلادی جاری باید شاهد استفاده گسترده از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان قلب تپنده گوشی‌های هوشمند بالارده موجود در بازار باشیم به همین دلیل انتظار می‌رود شیائومی در نسخه جدید می میکس، گوشی میکس اوو از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به جای پردازنده فعلی می میکس یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده کند که در نتیجه باعث افزایش قدرت سخت افزاری و بهبود عملکرد این گوشی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از گوشی شیائومی میکس اوو در دسترس نیست اما با توجه به این که در گوشی هوشمند شیائومی می میکس شاهد یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بودیم، انتظار می‌‎رود در نسخه ۲۰۱۷ این موبایل که احتمالا میکس اوو نام خواهد داشت، شاهد ارتقا سخت افزاری باشیم.

در هر صورت اگر این گوشی جذاب اندرویدی که بسیار قدرتمند نیز خواهد بود به واقعیت تبدیل شود، باید به زودی شاهد اطلاعات بیشتری از آن و شاهد رونمایی احتمالی از این اسمارت فون در کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه سال جاری توسط کمپانی چینی شیائومی باشیم.

Call Now Button