انتشار اندروید ۷ برای گوشی های سری Samsung Galaxy A

سامسونگ در اطلاعیه جدیدی که به تازگی در وبسایتش منتشر کرده، لیست گوشی‌هایی که به اندروید ۷ آپدیت خواهند شد را تایید کرده است. بسیاری از کاربران در ماه‌های اخیر این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا نخستین سری از گوشی‌های Galaxy A نیز به اندروید ۷ آپدیت می شود یا خیر. اکنون سامسونگ به این سوال پاسخ داده و خیال کاربران را راحت کرده است. این تولیدکننده کره‌ای در اطلاعیه خود، علاوه بر نسل قبلی پرچمدارانش، از برخی گوشی‌های Galaxy A 2015 نیز نام برده است: Galaxy A3 و Galaxy A8. در حالی که هنوز تاریخ دقیق انتشار آپدیت اعلام نشده، گفته شده این گوشی‌ها قرار است در نیمه اول ۲۰۱۷ به اندروید ۷ نوقا آپدیت شوند.

در کمال تعجب نامی از گوشی‌های محبوب Galaxy A5 و Galaxy A7 دیده نمی‎‏شود ولی شانس زیادی وجود دارد که این دو مدل نیز همراه با سایر اعضای Galaxy A جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کنند. پیشتر شایعه آپدیت گوشی های Galaxy A سری ۲۰۱۶ را شنیده بودیم و اما فعلا در لیست تایید شده سامسونگ خبری از این گوشی‌ها هم نیست.

به هر حال اکنون که دو گوشی گلکسی ای ۳ و گلکسی ای ۸ به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند احتمال می‌رود که دیگر نسخه‌های گلکسی ای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ سامسونگ نیز شانس دریافت آپدیت را داشته باشند و در صورتی که آپدیت نوقا طبق برنامه منتشر شود، در نیمه دوم ۲۰۱۷ شاهد انتشار آپدیت برای دیگر گوشی‌های این سری نیز باشیم.

Call Now Button