گلکسی اس ۸ با چه میزان رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود؟

گفته می‌شود گلکسی اس ۸ سامسونگ ۲۹ مارس (نهم فروردین) رونمایی می‌شود و فروش آن از ۲۱ آوریل آغاز خواهد شد. تا کنون خبرهای زیادی در مورد مشخصات و همچنین عکس‌های این گوشی منتشر شده، با این حال بخشی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه هنوز فاش نشده است.

بیشتر شایعات از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه خبر می‌دهد، اما آیا این تنها گزینه برای حافظه داخلی اس۸ است؟ حالا شایعه جدید از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی حرف می‌زند. احتمالا همه نسخه‌ها از اسلات کارت حافظه برای افزایش حافظه داخلی نیز بهره می‌برند.

در مورد رم گوشی نیز گزینه‌های ۴، ۶ و ۸ مطرح است. اما خبری که امروز به گوش رسیده از ۴ گیگابایت رم برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایت رم برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت خبر داده است. اما پیش از اینکه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی شما را به هیجان بیاورد، باید بدانید که منبع دیگری مدعی شده که نسخه دارای ۴ گیگابایت رم در اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

این منبع همچنین گفته است که نسخه ۶ گیگابایتی در بازار چین عرضه می‌شود تا رقابت بهتری با شرکت‌های داخلی این کشور داشته باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود این نسخه در کره جنوبی نیز عرضه شود. پس از آن احتمالا سامسونگ به عرضه این نسخه در سایر بازارها نیز فکر خواهد کرد، اما تا آن موقع دیگر چند ماه از عرضه این گوشی گذشته است.

 

 

Call Now Button