مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

تبلت‌های سری گلکسی تب S شرکت سامسونگ یکی از محبوبترین تبلت‌های اندرویدی هستند و حتی زمانی رقابت نزدیکی با آیپدهای اپل داشتند. حدود ۱۸ ماه است که شرکت سامسونگ تبلت جدیدی را از این سری معرفی نکرده است و مدت‌ها است که عاشقان تبلت‌های سامسونگ در انتظار رونمایی از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 هستند.

از مشخصات سخت افزاری این تبلت که در بنچمارک‌ها لو رفته است باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه نمایش ۹٫۶ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره داشت.

نکته جالب در مورد تبلت جدید سامسونگ، تفاوت مشخصات سخت افزاری منتشر شده از سوی منابع چینی با بنچمارک‌ها است. منابع چینی بر این باور بودند که مشخصات سخت افزاری آن مشابه با گوشی هوشمند گلکسی S6 و فبلت سامسونگ نوت ۵ خواهد بود و از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ در این تبلت استفاده می‌شود اما ظاهرا اینگونه نیست.

در هر صورت تبلت جدید سامسونگ بسیار قدرتمند است و یکی از تبلت‌های رده بالای بازار خواهد بود که ضخامت بسیار پایینی در حدود ۵٫۶ میلی‌متر دارد. برای این تبلت پرچمدار قیمت احتمالی ۶۰۰ دلار در نظر گرفته شده است که در صورت صحت داشتن این قیمت باید منتظر استقبال پایین و عدم توانایی در رقابت با آیپد پروهای جدید اپل که قرار است امسال روانه بازار شوند، باشیم.

طبق گزارش خبرگزاری کره‌ای Naver News ، تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در دو نسخه وای فای و سلولار در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود. احتمال داده شده است که زمان عرضه جهانی این تبلت تقریبا با گوشی گلکسی S8 مشابه باشد.

 

 

Call Now Button