نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S8 قیمتی شگفت انگیز دارد!

شرکت سامسونگ قصد دارد تا نسخه‌ای خاص از گلکسی اس ۸ را در چند بازار آسیایی عرضه کند. گفته می‌شود این نسخه که به رم ۶ گیگابایتی مجهز است و قیمتی فراتر از حد انتظار دارد.

مدتی قبل شرکت سامسونگ اعلام کرد که امسال، بر خلاف سال‌های گذشته، قصد ندارد پرچم‌دار سری S خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کند و گلکسی S8 امسال اندکی دیرتر از نسل‌های قبلی خود معرفی می‌شود. کره‌ای‌ها برای پرچم‌دار امسال خود رویداد ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که احتمالا ماه بعد و در شهر نیویورک برگزار می‌شود. تا به حال شایعات مختلفی درباره گلکسی S8 منتشر شده؛ اما تازه‌ترین این شایعات از نسخه‌‌ای از این گوشی خبر می‌دهند که تنها در چند بازار منتخب آسیایی عرضه می‌شود و قیمتی نزدیک به  ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت.

بر اساس این شایعه، شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا نسخه خاصی از گلکسی S8 را در برخی بازارهای منتخب آسیایی، از جمله چین و کره جنوبی، عرضه کند.احتمالا این نسخه به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود نسخه رم ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت قیمتی حدود ۸۸۵ دلار دارد و قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایت هم برابر ۹۴۰ دلار است.

البته فعلا مشخص نیست که سامسونگ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را در خارج از آسیا هم عرضه می‌کند یا خیر. قطعا چنین قیمتی بر نظر بسیاری از خریداران تاثیر می‌گذارد و شاید به همین دلیل باشد که سامسونگ عرضه این نسخه را به چند بازار محدود کرده است تا میزان استقبال آن را بسنجد.

Call Now Button