با G6 آشنا شوید؛ اولین عکس واقعی پرچمدار جدید ال‌جی لو رفت

ساعاتی پیش نخستین عکس واقعی از جی ۶ پرچمدار جدید LG در فضای اینترنت منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. با ما همراه باشید…

پیش از این رندرهای متعددی از ال‌جی جی ۶ منتشر شده بود که به وسیله آن می‌توانستیم با ظاهر کلی پرچمدار جدید ال‌جی آشنا شویم. اما هرچه قدر هم تصاویر رندر شده تمیز و با کیفیت باشند مانند تصاویر واقعی یک محصول نیستند. مدتی پیش تصاویر واقعی‌ از قاب پشتی G6 نیز در اینترنت لو رفته بود که طراحی کلی آن شباهت زیادی به V20 داشت. اما خبری از نمای جلویی جی ۶ نبود.

ساعاتی پیش عکس جدیدی از پنل جلویی پرچمدار جدید ال‌جی G6 در اینترنت منتشر که هم اکنون می‌توانید نمای واقعی پرچمدار جدید ال‌جی را پیش از رونمایی رسمی مشاهده کنید.

IT Home پس از انتشار این عکس مشخصاتی که پیش از این توسط دیگر منابع منتشر شده بود را تایید کرد. این طور که به نظر می‌رسد جی ۶ صفحه‌نمایش عریض‌تری نسبت به نسل گذشته دارد و حاشیه اطراف آن به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است. اندازه صفحه‌نمایش پرچمدار جدید ال‌جی ۵.۷ اینج از نوع LCD است و نسبت طول به عرض آن ۱۸ به ۹ و رزولویشنی معادل ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل (+QHD) دارد. جی ۶ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ بهره می برد که چندی پیش ال‌جی آن را به صورت رسمی تایید کرد. این در حالی است که نسل جدید پرچمداران سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ هستند و این موضوع کمی جای تعجب دارد. به هر حال برای آگاهی از جزییات کامل پرچمدار جدید ال‌جی باید تا معرفی رسمی آن در روز هشتم اسفند منتظر بمانیم.

Call Now Button