گوشی HTC U Ultra قیمت‌گذاری شد

حساب رسمی شرکت اچ تی سی در سایت Weibo اعلام کرد گوشی یو اولترا با قیمت ۵۰۸۸ یوآن (حدود ۷۳۹ دلار) در چین به فروش می‌رسد. قیمت این دستگاه در چین با قیمت آن در آمریکا تقریبا برابر است.

اچ‌تی‌سی ماه گذشته گوشی HTC U Ultra را به‌عنوان اولین پرچم‌دار امسال خود معرفی کرد. این گوشی، که نخستین بار در تایوان عرضه شد، حالا به چین نیز راه یافته است.

حساب رسمی اچ‌تی‌سی در سایت Weibo امروز قیمت گوشی HTC U Ultra را اعلام کرد. این دستگاه از روز اول مارس با قیمت ۵۰۸۸ یوآن (حدود ۷۳۹ دلار) در وبسایت رسمی شرکت و فروشگاه‌های آنلاین Lynx و Jingdong به فروش می‌رسد. این قیمت احتمالا برخی را شوکه خواهد کرد، چراکه انتظار داشتند قیمت این گوشی در چین از قیمت ۷۴۹ دلاری آن در امریکا بسیار کمتر باشد. این قیمت مربوط به نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگی است و قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هنوز اعلام نشده است.

اچ‌تی‌سی یو اولترا دیوایسی با زبان طراحی جدید است که گوشی‌ساز تایوانی همچنان روی آن مانور می‌دهد. این گوشی صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD و یک صفحه‌نمایش ۲ اینچی اضافه در بالای صفحه‌نمایش اصلی (مشابه LG V20) دارد. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسلات کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از دیگر ویژگی‌های U Ultra هستند. پرچم‌دار فعلی HTC دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکی دارد و دوربین جلو آن ۱۶ مگاپیکسلی است.

مطلب منتشرشده توسط اچ‌تی‌سی نشان می‎دهد یو اولترا روز ۱۰ مارس در ژاپن عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود.

Call Now Button