صفحه ثبت‌نام پیش‌فروش Galaxy S8 به طراحی این گوشی اشاره می‌کند

پرچم‌دار امسال سامسونگ تقریبا در اردیبهشت وارد بازارها خواهد شد، اما طبق روال گذشته، کاربران برخی نقاط دنیا می‌توانند در طرح پیش‌فروش این گوشی ثبت‌نام کنند و از اولین افرادی باشند که گلکسی اس ۸ را در دست می‌گیرند.

به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای نام‌نویسی از علاقه‌مندان پرچم‌دار جدیدش آماده کرده است و صفحه ثبت نام برای پیش‌فروش گلکسی S8 به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. به لطف توییت‌های ایوان بلس، تقریبا به طور کامل از مشخصات ظاهری و اطلاعات سخت‌افزاری اس۸ خبر داریم. امروز هم بلس با انتشار یک اسکرین شات، که گفته می‌شود مربوط به صفحه ثبت نام پیش‌فروش این گوشی است، دوباره طراحی و رندرهای قبلی را تایید کرد.

این صفحه ممکن است هنوز کاملا در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته باشد، اما تصویر منتشرشده از آن مستقیما به طراحی پرچم‌دار امسال سری گلکسی S اشاره می‌کند.

نکته قابل توجه درباره این طراحی این است که سامسونگ تقریبا تایید کرده که از لبه خمبده برای هر دو طرف نمایشگر استفاده می‌شود و از صفحه نمایش معمولی (نسخه فلت) خبری نخواهد بود. ظاهرا این طراحی دیده‌شده در تصویر با رندرها و عکس‌هایی که در طول چند ماه اخیر منتشر شده بودند کاملا هم‌خوانی دارد، البته ممکن است نسخه نهایی این گوشی کمی با رندرها متفاوت باشد. نظر شما چیست؟

Call Now Button