مقایسه دوبین گوشی‌های LG G6 و Pixel XL

دوربین دوگانه و قدرتمند جی ۶ یکی از عوامل جلب توجه هوادارن بوده است. در ادامه عکس‌های این گوشی و مقایسه آن با پیکسل ایکس ال را برای شما قرار داده‌ایم.

 

رقابت میان پرچمداران برندهای مختلف با ارتقا دوربین هم از نظر سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری روزبه‌روز بیشتر می‌شود. شاید نتوان دوربین گوشی را اولین گزینه برای انتخاب یک گوشی توسط کاربر دانست اما بدون شک یکی از مهمترین بخش‌هایی است که هر کاربری پیش از خرید گوشی بررسی می‌کند. در MWC 2017 گوشی‌های جدیدی معرفی شدند؛ از پرچمداران شرکت‌های مختلف تا میان‌رده‌ها. ال جی نیز در کنفرانس خود نسل جدید پرچمداراش را رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که برخلاف جی دیگر ۵ ماژولار نیست. اگر جی ۵ چندان با استقبال کاربران مواجه نشد اما به نظر می‌رسد اوضاع برای جی ۶ متفاوت است به‌طوریکه با آغاز پیش فروش این گوشی در ۴ روز ۴۰ هزار درخواست برای آن ثبت شده است.

ویژگی‌های خوب جی ۶ در این مورد بی تاثیر نبوده است؛ ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۵٫۷ اینچی فول ویژن، ضد آب بودن، ۴ گیگابایت رم، اندروید ۷ و البته دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم نمونه عکس‌های این گوشی را برای شما قرار دهیم و آنها را با پیکسل ایکس ال گوگل مقایسه کنیم.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی عکس‌ها کلیک کنید.

در نور روز

 

در نور کم

 

Call Now Button