کانسپت‌های جدید آیفون ۸ منتشر شد

به تازگی تصاویری از کانسپت‌های جدید آیفون ۸ منتشر شده است. این کانسپت‌ها براساس آخرین اخبار و شایعات منتشر شده در مورد آیفون جدید کمپانی اپل طراحی شده‌اند.

روز به روز که به زمان معرفی آیفون‌های جدید نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار بیشتری نیز از این محصولات به بیرون درز می‌کند. در جدیدترین مورد، کانسپت‌هایی از آیفون ۸ منتشر شده است که گفته می‌شود براساس آخرین اخبار و شایعات منتشر شده در مورد این محصول طراحی شده‌اند. بنابراین این کانسپت‌ها می‌توانند تا حدودی تصویری واقعی‌تر از محصول آینده اپل را بدست بدهند.

پیش‌بینی می‌شود که کمپانی اپل تا پایان سال و در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ از محصولات جدید خود رونمایی کند و با توجه به اینکه هنوز زمان نسبتا زیادی به مراسم معرفی آیفون‌های جدید باقی مانده است، قطعا در این مدت باقیمانده شایعات بیشتری نیز از این محصولات به بیرون درز خواهد کرد.

بسیاری از کانسپت‌هایی که تاکنون به آیفون ۸ منتسب شده‌اند تا حدودی به دور از واقعیت بوده‌اند و حداقل می‌توان اینطور گفت که اجرایی کردن مشخصات نمایش داده شده در این کانسپت‌ها در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ برای کوپرتینویی‌ها مقدور نخواهد بود.

اما کانسپت‌هایی که توسط Benjamin Geskin برای وبسایت iDropNews طراحی شده‌اند تا حدود بیشتری به واقعیت نزدیک هستند و این طراح سعی کرده است که این کانسپت‌ها را براساس آخرین اخبار و شایعات در مورد آیفون ۸ طراحی کند. در این کانسپت‌ها می‌توان دید که صفحه‌نمایش بزرگتر شده است و حاشیه‌ها نیز کاهش یافته‌اند. سنسور اثر انگشت نیز درون نمایشگر تعبیه شده است.

نظر شما در مورد کانسپت‌های جدید آیفون ۸ چیست؟

Call Now Button