آیا گلکسی S8 روز ۲۱ آوریل وارد بازار می‌شود؟

با توجه به این که عجله سامسونگ برای عرضه زودهنگام گلکسی نوت ۷ کار دستش داد، این شرکت تصمیم گرفت تا برای بار دوم این اشتباه را تکرار نکند و حتی گلکسی S8 را دیرتر از رسم هر ساله خود معرفی کند.

 

اوایل ماه جاری میلادی، در خبرها شنیدیم که گلکسی S8 در روز ۱۰ آوریل یا ۲۱ فروردین پیش فروش و یازده روز بعد، یعنی ۲۱ آوریل یا ۱ اردیبهشت به صورت رسمی به بازار عرضه می‌شود. اما گزارش جدیدی احتمال داده است که این گوشی تا پیش از ۲۸ آوریل وارد بازار نخواهد شد.

بر اساس گزارش جدید مین چی کو از KGI Securities، تاریخ ۲۱ آوریل برای عرضه این دستگاه اعلام شده است. باید این موضوع را ذکر کنیم که پیش بینی‌های چی کو درباره تاریخ عرضه و همچنین شایعات درباره محصولات اپل درست بوده، اما باید دید که آیا این موضوع درباره سایر برندها هم صدق می‌کند. همچنین باید اشاره کنیم که این تاخیر توسط افشاگر معروف، ایوان بلس اعلام شده بود، فردی که تا به امروز اطلاعات بسیاری را پیش از معرفی محصولات در اختیار کاربران قرار داده و عمدتا اطلاعات منتشر شده توسط او صحیح بوده‌اند.

در گزارش چی کو به موضوعات دیگری هم توجه شده؛ او وجود دو نسخه با نام‌های S8 و S8 پلاس، استفاده نسخه‌های مخصوص آمریکا، چین و ژاپن از چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵ و استفاده مدل‌های در نظر گرفته شده برای سایر بازارها از چیپ اگزینوس ۸۸۹۵ را تایید کرده است. البته حدس چنین اطلاعاتی اصلا کار دشواری نبود و هر فردی که با روند تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ آشنا باشد، می‌داند که نسخه‌ای آمریکا و چین همیشه از پردازنده‌های ساخت کوالکام استفاده می‌کردند.

با این اوصاف، فعلا باید تا روز رونمایی از این گوشی که ۲۹ مارس یا همان ۹ فروردین سال آینده است، منتظر بمانیم تا زمان دقیق عرضه این محصول را از زبان مسئولین خود سامسونگ بشنویم.

Call Now Button