اطلاعاتی از ظرفیت باتری Galaxy S8 Plus فاش شد

به تازگی تصویری از یک باتری منتسب به گلکسی اس ۸ پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. براساس این تصویر، نسخه پلاس گلکسی اس ۸ از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر استفاده از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر در پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده بود. اما به تازگی تصویری از یک باتری منتسب به گلکسی S8 Plus در فضای مجازی منتشر شده که ظرفیت باتری نسخه پلاس گلکسی اس ۸ را ۳۵۰۰ میلی‌آمپر نشان می‌دهد.

تصویری که در بالا می‌بینید در وهله اول یک باتری قدرتمند را برای S8 Plus وعده می‌دهد. همچنین از اطلاعات مندرج روی باتری می‌توان دریافت که باتری‌های اس ۸ پلاس در کره جنوبی ساخته شده و در ویتنام و توسط Samsung SDI اسمبل می‌شوند. اما نکته‌ای که در اینجا همچنان مبهم باقی مانده این است که کدام کمپانی ساخت باتری برای پرچمداران جدید سامسونگ را برعهده داشته است. زیرا همانطور که می‌دانید کمپانی سامسونگ به دلیل مشکلاتی که برای باتری نوت۷ به وقوع پیوست، اعلام کرد که نظارت‌ها و سخت‌گیری‌هایش را روی فرایندهای تولید باتری بیشتر خواهد کرد.

البته پیش از این نیز وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که سامسونگ قصد دارد از باتری‌های شرکت سونی در Galaxy S8 استفاده کند؛ هرچند که نام کمپانی‌های دیگری  مانند Samsung SDI، LG Chem و Murata Manufacturing Works نیز به عنوان تولید‌کنندگان باتری برای پرچمداران جدید سامسونگ نیز مطرح شده است.

Call Now Button