هوآوی بیش از ۱۲ میلیون گوشی P9 و P9 Plus فروخته است

ریچاد یو، مدیرعامل هوآوی، اعلام کرد این شرکت تاکنون بیش از ۱۲ میلیون گوشی پی ۹ و پی ۹ پلاس فروخته است. یو پیش‌بینی کرده است Huawei بیش از ۱۰ میلیون P10 و P10 Plus بفروشد.

کمپانی هوآوی در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ اعلام کرد ۱۰ میلیون گوشی P9 و P9 Plus فروخته است. از آن زمان تاکنون این شرکت ۲ میلیون دستگاه دیگر از این دو مدل به فروش رسانده است؛ بنابراین این کمپانی چینی تابه‌حال بیش از ۱۲ میلیون گوشی پی۹ و پی۹ پلاس در سراسر جهان فروخته است. Yu ChengDong، مدیرعامل گروه تجاری هوآوی که در امریکا با نام Richard Yu شناخته می‌شود، این آمار و ارقام را اعلام کرده است. یو پیش‌بینی کرده است گوشی‌های تازه معرفی‌شده Huawei P10 و P10 Plus نیز درمجموع بیش از ۱۰ میلیون واحد بفروشند.
هوآوی به‌عنوان سومین سازنده بزرگ گوشی در جهان، در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۳۹ میلیون گوشی در سراسر دنیا فروخته است. این رقم نه‌تنها بسیار قابل‌توجه است، بلکه رشد چشمگیری نسبت به گوشی‌های فروخته‌شده در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد. تعداد گوشی‌های فروخته‌‌شده هوآوی در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل رشد ۲۹ درصدی داشته است.
یو اکنون هدف بزرگی برای کمپانی هوآوی در نظر دارد. او در ماه فوریه گفت که شرکتش در ۲ یا ۳ سال باید از اپل پیشی بگیرد و به دومین بازیگر بزرگ بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. یو همچنین گفته است تا سال ۲۰۲۱ هوآوی باید سامسونگ را نیز پشت سر بگذارد و بزرگ‌ترین سازنده گوشی در جهان لقب گیرد. این اهداف نسبتا جاه‌طلبانه‌اند و این موضوع که یو فروشی مشابه مدل‌های قبلی برای P10 و P10 Plus پیش‌بینی کرده است، تصور پشت سر گذاشتن اپل تا سال ۲۰۱۹ و سامسونگ تا سال ۲۰۲۱ را سخت می‌کند. نظر شما چیست؟

Call Now Button