امکان غیرفعال کردن کشوی اپ‌ها در Galaxy S8 فراهم شده است

سامسونگ در گوشی Galaxy S8 امکان غیرفعال کردن کشوی آپ ها (app drawer) و قرار دادن اپ‌ها روی صفحه اصلی (home screen) را گنجانده است. به این ترتیب در Samsung Galaxy S8 می‌توانید تنها صفحه اصلی داشته باشید یا صفحه اصلی به همراه صفحه اپ‌ها را فعال کنید.

گوشی Galaxy S8 به‌صورت پیش‌فرض اندروید ۷٫۰ را اجرا می‌کند و در نگاه اول، رابط کاربری آن به رابط کاربری دیگر دیوایس‌های سامسونگ مجهز به اندروید نوقا، بسیار شبیه است؛ اما گلکسی اس۸ چند تغییر و ویژگی جدید معرفی کرده است و یکی از آن‌ها به تنظیمات صفحه اصلی گوشی (home screen) مربوط است. سامسونگ در گلکسی اس۸ و نسخه پلاس، امکان غیرفعال کردن کشوی اپ‌ها (app drawer) و قرار دادن همه اپ‌ها روی صفحه اصلی را اضافه کرده است.

این قابلیت اولین بار به‌عنوان یک ویژگی آزمایشی در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge قرار داده شد و سامسونگ حالا آن را به یک قابلیت اصلی تبدیل کرده است. در گوشی گلکسی اس۸، تنظیمات home screen به شما امکان می‌دهد بین داشتن یک صفحه اصلی تنها یا داشتن یک صفحه اصلی به همراه صفحه اپ‌ها، یک مورد را انتخاب کنید. درصورتی‌که گزینه home screen تنها را انتخاب کنید، همه اپ‌ها در هوم اسکرین قرار می‌گیرند و ویجت‌های مورد نظر شما، به آخرین صفحه پس از home screen اضافه می‌شوند. می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت روی ویجت‌ها، آن‌ها را به جای مورد نظرتان منتقل کنید.

کاربرانی که تمایل دارند app drawer جدا داشته باشند، دو گزینه پیش رو دارند. به‌صورت پیش‌فرض، دکمه Apps جداگانه وجود ندارد و با سوایپ کردن home screen به بالا، می‌توانید به کشوی اپ‌ها دسترسی داشته باشید؛ app drawer در نسخه ۷٫۰ اندروید اینگونه کار می‌کند. درصورتی‌که این روش را دوست ندارید و می‌خواهید دکمه اپ‌ها را فعال کنید، باید به تنظیمات home screen مراجعه کنید. دیگر گزینه‌های تنظیمات هوم اسکرین، شامل تغییر اندازه آیکن‌های صفحه اصلی و app drawer، مخفی کردن اپ‌ها و سفارشی کردن بیکسبی است.

Call Now Button