سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بالاترین میزان سود را تجربه می‌کند

برخی پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارند که سوددهی کمپانی سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ به علت فروش بالای Galaxy S8 ممکن است به بالاترین سطح ممکن برسد.

کمپانی سامسونگ هنوز گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را منتشر نکرده است، اما برخی پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارند که سوددهی این کمپانی در سه ماهه دوم سال به علت فروش بالای Galaxy S8 ممکن است به بالاترین سطح ممکن برسد. حتی با وجود اینکه عملکرد بخش موبایل کمپانی سامسونگ در سه ماهه اول سال آنطور که پیش‌بینی می‌شد نبود، اما به علت فروش بالای چیپست‌های این کمپانی، واحد موبایل همچنان به رشد خیره‌کننده خود ادامه خواهد داد. اما در سه ماهه دوم ممکن است همه چیز تغییر کند و سوددهی بخش موبایل به بالاترین سطح برسد.

یکی از درخشان‌ترین عملکردهای فروش کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۳ رخ داد. در این سال، سامسونگ موفق شد که به سود ۱۰ تریلیون یونی (واحد پول کره‌جنوبی) دست پیدا کند و Galaxy S4 نیز نقش عظیمی را در این سوددهی به خود اختصاص داده بود. اما اکنون سال ۲۰۱۷ است و با توجه به محصولی مانند گلکسی اس ۸، موسسه IBK Invest & Securities پیش‌بینی کرده است که به واسطه فروش بالای این پرچمدار، سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ تا حدود ۴۹ درصد افزایش خواهد یافت که در این صورت احتمالا این سود به حدود ۱۲٫۱ یا ۱۱ تریلیون وون می‌رسد.

اما سود عملیاتی کل کمپانی سامسونگ نیز در سال ۲۰۱۷ و به خاطر تقاضای بالا برای حافظه‌های ۳D NAND و پنل‌های OLED تا حدود ۶۹ درصد افزایش خواهد یافت. کمپانی سامسونگ پیش از این خبر داده بود که قراردادی به مبلغ ۴٫۱ میلیارد را با اپل منعقد کرده است تا بتواند پنل‌های OLED را به کوپرتینویی‌ها بفروشد. سامسونگ انتظار دارد که فروش Galaxy S8 بتواند رکورد فروش اس ۷ را بشکند و حتی این کمپانی اعلام کرده است که برای تولید اس ۸ به هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تولید بر نخواهید خود و تمام امکانات خود را برای تولید به موقع پرچمدار جدید بسیج کرده است.

Call Now Button