نمونه اولیه از وان پلاس ۵ دوربین دوگانه را تایید می‌کند

کمپانی وان پلاس توانسته در چند سال اخیر، جایگاه خوبی در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند پیدا کند و چینی‌ها قصد دارند به زودی محصول قدرتمند دیگری با نام وان پلاس ۵ روانه بازار کنند. اکنون تصویر جدیدی از این محصول در فضای وب منتشر شده است.

این تصویر شباهت زیادی به وان پلاس ۳T دارد با این تفاوت که دوربین دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی آن است. احتمال این که این تصویر نشان دهنده طرح نهایی وان پلاس ۵ باشد بسیار کم است. اما علت به نمایش گذاشتن آن چیست؟ علت آن است که به گفته منبع منتشر کننده عکس، این یک نمونه اولیه از وان پلاس ۵ است و می‌تواند ایده‌ای از طرح نهایی آن به ما بدهد. تغییر مهم دیگر به جز نحوه قرار گیری دوربین، فاصله زیاد بین سوئیچ سه راهه و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ گوشی است.

از شایعات اینطور برمی‌آید که وان پلاس ۵ نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی داشته باشد. پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه پردازنده گرافیکی وظیفه انجام پردازش‌های آن را دارند. ۶ گیگابایت رم هم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. احتمالا نسخه دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس باشد. دو لنز دوربین عقب و نیز دوربین سلفی همگی ۱۶ مگاپیکسلی هستند. اسکنر اثرانگشت هم با کلید هوم ادغام شده و در پنل جلو قرار دارد.

آخرین گزارش‌ها خبر از رونمایی وان پلاس ۵ در ژوئن می‌دهند و عرضه آن هم با اختلاف اندکی پس از آن آغاز خواهد شد. از آنجا که احتمال غیر اقعی بودن این تصویر وجود دارد، توصیه می‌کنیم اخبار مرتبط را دنبال کنید.

Call Now Button