کالبد شکافی گلکسی اس ۸ این‌بار توسط سامسونگ

سامسونگ مطلبی به همراه یک عکس از محتویات گلکسی S8 منتشر کرده که نحوه قرار گرفتن آن ها را به تفکیک نشان می دهد. در این پست نکات جالبی هم درباره امنیت و ضداحتراق بودن باتری این گوشی گفته شده است.

مدت‌هاست که اغلب خبرها حول محور دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ شکل می‌گیرد و حالا وقت آن رسیده خبر تازه‌ای درباره این گوشی‌های معروف ببینیم. سامسونگ هفته گذشته عکس‌هایی از کالبدشکافی گوشی اس ۸ منتشر کرد. البته بسیاری از علاقه‌مندان به‌محض عرضه به کالبدشکافی این گوشی اقدام کرده بودند و تصاویر و ویدیوهایی دراین‌باره منتشر کردند.

تصاویری که سامسونگ از این کالبدشکافی منتشر کرده، جزییات بیشتری درباره اجزا تشکیل‌دهنده و نحوه ساخت این گوشی ارایه می‌دهد. می‌توان گفت که این اطلاعات در تبلیغ و بازاریابی برای گوشی گلکسی اس ۸ بسیار موثرتر از اطلاعاتی است که سامسونگ قبلا درباره آن منتشر می‌کرد.

سامسونگ می‌گوید که گلکسی اس ۸ گوشی‌ایست که به‌خوبی توانسته عملکرد و طراحی ظاهری را باهم همراه کند. سامسونگ همچنین معتقد است که تولید گوشی اس ۸ نتیجه پیشرفت‌ شگرف مهندسی این کمپانی است و با انتشار تصاویر کالبدشکافی این گوشی قصد دارد این ادعا را ثابت کند.

سامسونگ می‌گوید «تماشای ویدیو در صفحه‌نمایش این گوشی مانند رویدادی سینماییست». از این گفته می‌توان نتیجه گرفت دیگر گوشی‌های این کمپانی نمی‌توانند چنین تجربه خوبی از تماشای محتوای تصویری به شما ارایه دهند یا حداقل به‌خوبی اس ۸ نیستند.

جک هدفون در قسمت پایینی قرارگرفته است. می‌توان ادعا کرد اگر سامسونگ آن را حذف یا موقعیتش را جابجا می‌کرد، احتمالا هدفون AKG آن نمی‌توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

سامسونگ همچنین توضیح داده که برای کاهش حاشیه‌های صفحه مجبور شده  IC درایورهای نمایشگر را از بالا به پایین گوشی منتقل کند. در ادامه این مطلب آمده که سامسونگ برای افزایش فضای صفحه، دوربین سلفی را در حاشیه بالایی گوشی تعبیه کرده است. البته این موقعیت برای دوربین سلفی عجیب نیست چراکه دوربین جلو دیگر گوشی‌ها هم در همین محدوده قرار دارد.

بعد از حوادث آتش گرفتن گلکسی نوت ۷، سامسونگ تلاش می‌کند بیش از گذشته به امنیت محصولاتش توجه کند. در این مطلب نکته جالبی هم درباره مدارمنطقی درون اس ۸ گفته‌شده است. سامسونگ دراین‌باره گفته که برد مدار چاپی (PCB) جدید فاصله میان پردازنده و هیت‌پایپ را کاهش داده تا سرعت دفع گرما را افزایش دهد. باتری این گوشی درپوششی لاستیکی قرارگرفته تا در صورت وارد شدن ضربه به آن، از آتش گرفتن جلوگیری گند.

Call Now Button