هواوی امروز به‌طور رسمی از Honor 6A پرده برداری کرد. این گوشی میان‌رده از پردازنده کوالکام استفاده می‌کند و سنسور دوربین آن را سونی تامین کرده است.

امروز روز مهمی برای کمپانی هواوی و زیر مجموعه آنر است چراکه معرفی چند محصول را در دستور کار دارند. اما نخستین محصولی که معرفی شد، آنر ۶A است که ویژگی‌های بسیاری را به همراه دارد. بعضی از این ویژگی‌های از آنر ۵A به ارث برده شده و برخی دیگر جدید هستند.

طراحی آنر ۶A

هواوی تغییراتی را در بخش طراحی آنر ۶A اعمال کرده است. مثلا بدنه پلاستیکی جای خود را به بدنه فلزی داده است البته خصوط آنتن همچنان پلاستیکی هستند. شکل دوربین هم عوض شده و اکنون دایروی شکل است درست مانند فلاش LED و نیز اسکنر اثرانگشت قرار گرفته در قاب پشتی. در جلو اما تغییرات زیادی به چشم نمی‌آید و حاشیه‌های هنوز هم بزرگ هستند با وجود اینکه کلیدهای ناوبری در نمایشگر قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که آنر ۶A با توجه به باتری بزرگ‌تر و بدنه فلزی، سنگین‌تر از آنر ۵A باشد اما از نظر ابعاد تفاتی نخواهند داشت.

مشخصات آنر ۶A

آنر ۶A از همان نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی استفاده می‌کند اما برای حافظه دو نسخه وجود دارد: یکی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی. هر دو نسخه از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ بهره می‌برند که باندهای LTE بیشتری را نسبت به سری ۶۵x کایرین پوشش می‌دهد.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی با کد IMX278 و فلاش LED است و دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسلی است. نسخه قبلی یعنی آنر ۵A در جلو هم فلاش LED داشت اما هواوی تصمیم به حذف آن در سری جدید گرفته است. از ویژگی‌های جدید این محصول اسکنر اثرانگشت است. سیستم عامل آن اندروید ۷٫۱ نوقا و رابط کاربری آن هم EMUI 5.1 است.

ظرفیت باتری افزایش محسوسی داشته و از ۲۲۰۰ میلی آمپر به ۳۰۲۰ میلی آمپر رسیده است. البته اسنپدارگون ۴۳۵ از شارژ سریع نسخه ۳٫۰ پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت آنر ۶A

نسخه با ۲ گیگابایت رم ۱۱۶ دلار و نسخه با ۳ گیگابایت رم ۱۴۵ دلار قیمت دارد. رنگ‌های طلایی، رز گلد، نقره‌ای و آبی برای انتخاب در دسترس هستند.

Call Now Button