آغاز تولید گلکسی S9 سامسونگ با اسم رمز Star

به نظر می‌رسد موفقیت‌های گلکسی اس ۸ در بازارهای جهانی هم نتوانسته میل سامسونگ به پیشرفت را کم کند و این شرکت زودتر از موعد همیشگی خود را برای تولید پرچم‌دار سال آینده، گلکسی اس ۹، آماده می‌کند. این در حالی است که هنوز گلکسی نوت ۸ معرفی نشده است.

در حال حاضر سامسونگ مشغول فروش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است و تا به حال فروش خوب و رکوردهای جدیدی را در سری کهکشانی خود به ثبت رسانده. اما کمپانی کره‌ای به این قانع نیست و خبرهای منتشر شده اعلام می‌کنند که سامسونگ زودتر از موعد همیشگی در حال آماده شدن برای تولید گلکسی S بعدی یا همان اس ۹ است. در حال حاضر پروسه توسعه پرچم‌دار آینده این شرکت با اسم رمز Star آغاز شده است.

این که سامسونگ از حالا فرایند تولید اس ۹ را آغاز کرده جای تعجب ندارد. توسعه گوشی‌های هوشمند نیاز به زمان زیادی دارد و اگر از گوشی انتظارات بسیاری داشته باشیم، سازنده مجبور است تلاشش را بیشتر کند تا انتظارات را برآورده نماید.

سامی با تولید گلکسی اس ۸ توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و با توجه به تاریخچه بخش موبایل این شرکت، گلکسی اس ۹ در بدترین حالت باید یک به روز رسانی از اس ۸ باشد. اما شرکت کره‌ای برای رقابت با سایر شرکت‌ها و همچنان ثبت رکوردهای جدید در فروش و افزایش درآمد، باید نماینده شگفت انگیز دیگری را راهی بازار کند.

در گزارش‌های منتشر شده به این نکته اشاره شد که در توسعه گلکسی اس ۹ علاوه بر اسم رمز Star، اسم رمز Star2 هم دیده می‌شود که انتظار داریم مربوط به نسخه گلکسی اس ۹ پلاس باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از پرچم‌دار سال آینده سامسونگ در دسترس نیست و البته در سال جاری هنوز پرچم‌دار دیگری برای معرفی وجود دارد که همان گلکسی نوت ۸ است.

Call Now Button