بنچمارک امیدوارکننده نسل دوم موتو Z Play در گیک‌بنچ

گرچه هنوز با معرفی موتو Z2 Play فاصله داریم، اما تقریبا اکثر مشخصات این گوشی را می‌دانیم. جانشین موتو زد پلی برای آن دسته از افراد که انتظار عمر باتری شگفت انگیز، مانند نسخه اول، را داشتند ممکن است محصولی ناامید کننده باشد ولی در کل تغییرات مثبت زیادی داشته است.

تجمیع اسنپ دراگون ۶۲۵ و باتری ۳۵۱۰ میلی آمپری به موتو زد پلی این قابلیت را داد تا عمر باتری بی‌نظیری را ثبت کند و به بهترین گوشی ساخته شده توسط موتورولا در زمینه شارژدهی تبدیل شود. اما طبق اعلام لنوو، در نسل دوم از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپ ساعتی استفاده می‌شود. اما به نظر می‌رسد دلیل این کار موتورولا/لنوو این بود که بتوانند با کاهش ظرفیت باتری، ضخامت گوشی را کاهش دهند.

روز گذشته موتو زد ۲ پلی در بنچ‌مارک Geekbench دیده شد و تعدادی از مشخصات آن را افشا کرد. گوشی جدید از چیپ اسنپ دراگون ۶۲۶ با هشت هسته و فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز بهره می‌برد که می‌توان گفت نسبت به اسنپ دراگون ۶۲۵ بهبود داشته است. رم دستگاه از سه گیگابایت در نسل اول به ۴ گیگابایت ارتقا یافته که احتمالا به دلیل اجرای روان‌تر چند وظیفگی (مالتی تسکینگ) در اندروید نوقا ۷.۱.۱ است.

البته مطئمن باشید که تغییرات نسل دوم به این معنا نیست که موتو زد ۲ پلی در زمینه شارژدهی دچار مشکل خواهد بود، در واقع نسل اول بیش از حد در این زمینه خوب عمل کرده است و در مقایسه این دو گوشی با هم، نسل اول در زمینه عمر باتری برتر است؛ اما نسل دوم هم به خوبی پاسخگوی نیازهای روزانه کاربر خواهد بود.

در اطلاعات منتشر شده از گیک‌بنچ، امتیاز موتو زد ۲ پلی در بخش عملکرد تک هسته‌ای برابر ۸۹۱ و در بخش چند هسته‌ای ۴۵۳۸ است. جهت مقایسه بد نیست بدانید که موتو زد پلی در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۲۶۰۰ را کسب کرده بود. با همه این اوصاف، به نظر می‌رسد به جز کاهش عمر باتری که یک نکته منفی است، از سایر جهات موتو زد ۲ پلی نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته است.

Call Now Button