گلکسی نوت ۸ با امکانات جدید و صفحه نمایشی جذاب خودنمایی می‌کند

سامسونگ به عنوان هیولای کره‌ای در تولید گوشی‌های اندرویدی پیشگام است. حال با تولید فبلت جدید گلکسی نوت ۸ دوباره رقیبی همچون ال‌جی به عرصه رقابت فراخوانده است.

انتشار دو نمونه از طرح‌‌های اولیه گلکسی نوت ۸ در روزهای گذشته، نشان ‌داد که این فبلت لبه‌هایی به مراتب باریک‌تر از دو پرچمدار جدید سامسونگ (Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus) دارد. یکی از این طرح‌ها، تنظیمات دوگانه دوربین را به نمایش گذاشته که سنسورها و فلش LED دوگانه (که همه به صورت افقی قرار دارند) در قاب پشتی به تصویر کشیده است. همچنین طرح لو رفته از پرچمدار اندرویدی جدید سامسونگ بیانگر همکاری با شرکت اتریشی AKG (شرکت تولید کننده هدست) است، که وظیفه تولید جک ۳٫۵ میلیمتری صدا را در این فبلت به عهده دارد.

تمایل همکاری سامسونگ با AKG چندان غیرمنتظره نبود، چراکه این شرکت کره‌ای از این طریق راه را برای  شروع  همکاری با شرکت هارمان (پشتیبان شرکت AKG) هموار می‌سازد. هارمان از شرکت‌های مشهور در تولید لوازم صوتی در جهان به شمار می‌رود.

این غول تکنولوژی کره‌ای، با سرمایه‎گذاری ۸ میلیارد دلاری در زمینه همکاری با شرکت هارمان، تاکنون بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ تجارت بین المللی خود را رقم زده است. با این وجود، احتمال می‌رود هدست‌های AKG جایگاه خود را در بسته‌های گلکسی نوت ۸ از دست بدهد. صرف نظر از باندل هدست، به نظر می‌رسد گلکسی نوت ۸ از ویژگی‌های سخت افزاری سری گلکسی اس ۸ بهره‌مند باشد، از این دسته می‌توان به پردازنده اسنپدراگون کوالکام ۸۳۵ ( برای کشورهای آمریکا و چین) و پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ (برای سایر کشورهای جهان)، اشاره کرد. شایعه‌ها از حافظه رم ۶ گیگابایتی این دستگاه خبر می‌دهد و اکثر پیشگامان صنعت تکنولوژی، بر این باورند که صفحه نمایش فبلت رده بالای جدید سامسونگ همچون سری گلکسی اس ۸، در نوع خود بی‌نظیر و جالب توجه است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، این فبلت از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی با خمیدگی ۲٫۵D در لبه‌ها، با وضوح تصویرQHD+ و از نسبت عجیب و غریب  ۱۸٫۵:۹  برخوردار است. سامسونگ ضمن تائید این موارد، زمان عرضه این محصول را نیمه دوم سال ۲۰۱۷ اعلام کرده و مشخصا هنوز برای شفاف سازی در مورد صفحه نمایش زمان زیادی را در اختیار دارد. در هر حال علاقه مندان به تکنولوژی امیدوارند که گکسی نوت ۸ در ماه سپتامبر وارد بازار شود.

Call Now Button