منتظر Pixel XL 2 نباشید؛ تصمیم گوگل تغییر کرد!

گفته شده بود که گوگل امسال سه نسخه تازه از پیکسل را معرفی می‌کند؛ اما ظاهرا ساخت یکی از این گوشی ها لغو شده است.

مدت‌ها بود که شایعه‌هایی درباره ساخت سه گوشی پیکسل جدید توسط گوگل می‌شنیدیم. گفته می‌شد که گوگل قصد دارد ۳ نسخه تازه از دو گوشی پیکسل و پیکسل XL معرفی کند. یکی از این گوشی‌های تازه به نام پیکسل XL 2 شناخته می‌شد و انتظار می‌رفت که صفحه‌نمایش آن از پیکسل XL هم بزرگ‌تر باشد. دیروز گزارشی دراین‌باره منتشر شد و ادعا کرد که گوگل ساخت یکی از این ۳ نسخه یادشده را رسما لغو می‌کند.

این گزارش روز گذشته توسط پایگاه Android Police منتشر شد و ادعا کرد که گوگل دیگر گوشی پیکسل XL 2 با اسم رمز Muskie را نمی‌سازد. در این گزارش نوشته‌شده که گوگل قصد دارد نسخه ۲۰۱۷ از گوشی پیکسل XL را با اسم رمز Taimen بسازد. طبق این گزارش، گوگل احتمالا تنها دو گوشی تازه را با اسم رمز Taimen و Walleye (نسخه تازه پیکسل) معرفی می‌کند. انتظار می‌رود که صفحه‌نمایش Walleye مانند گوشی پیکسل ۵ اینچی و Taimen هم حداقل ۵٫۵ اینچی باشد.

مسلما گوگل در ساخت گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ، تازه‌کار نیست. این غول تکنولوژی قبلا گوشی‌های نکسوس ۶P و نکسوس ۶ را با صفحه‌نمایش ۵٫۷ و ۶ اینچ ساخته است. انتظار می‌رود که نسل تازه گوشی پیکسل XL، صفحه‌نمایشی در اندازه ۵٫۷ یا ۵٫۸ اینچ و تقریبا بدون حاشیه داشته باشد.

Call Now Button