ثبت نشان تجاری برای پرچم‎دار جدید هوآوی؛ P20 در راه است!

به‌تازگی، شایعه جدیدی از هوآوی پی ۲۰ منتشر شده است و گمان می‌رود که این مدل تا پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی پرچم‏دار هوآوی پی ۱۰ (بررسی تخصصی در جی‌اس‎ام) به همراه برادر بزرگ‎تر خود یعنی پی ۱۰ پلاس (بررسی ویدیویی در جی‌اس‎ام) در ماه فوریه معرفی شد و گمانه‎زنی منتشر شده پیرامون P20، یکی از اولین شایعاتی است که پیرامون نام‌گذاری احتمالی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‎دار هوآوی ارائه می‌شود.

به‌‏نظر می‎رسد که نام تجاری P20 از سوی شرکت هوآوی به ثبت رسیده است و حتی منبع انتشار این گمانه‎زنی، اعلام کرده است که هوآوی پی ۲۰ تا پیش از پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. البته، این امکان وجود دارد که نام تجاری P20 تنها برای رونمایی از پرچم‎دار جدید هوآوی در سال آینده یا حتی چندین سال بعد، به ثبت رسیده باشد؛ به همین جهت، نباید چندان به عرضه این مدل تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده، امیدوار بود.

پیرامون مشخصات‌فنی هوآوی پی ۲۰ در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام شده است که این مدل نسخه بهبود یافته هوآوی پی ۱۰ پلاس خواهد بود. به همین جهت، چیپ‌ست ۶۴ بیتی اختصاصی Kirin 960 با پردازنده هشت هسته‎ای به همراه شش یا هشت گیگابایت رم به آن قدرت می‎دهد. هم‌چنین، یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) برای این مدل درنظر گرفته شده است که در لبه‌های صفحه‎نمایش، انحنا وجود خواهد داشت.

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، از دیگر قابلیت‌هایی است که برای نسخه بهبود یافته هوآوی پی ۱۰ پلاس می‎توان انتظار داشت. هم‏چنین، گوشی پرچم‎دار (یا رده‏‌بالا) پی ۲۰ از دوربین دوتایی مانند پرچم‎دار ۲۰۱۷ هوآوی استفاده می‎کند. در حال‌حاضر، این موارد تمامی مشخصاتی است که پیرامون گوشی پرچم‎دار جدید هوآوی می‌دانیم.

اینکه هوآوی پی ۲۰ چه تفاوتی با هوآوی پی ۱۰ پلاس دارد، حائز اهمیت است زیرا هوآوی پی ۲۰ در صورت عرضه، به عنوان گوشی پرچم‏دار جدید شرکت چینی Huawei رونمایی خواهد شد و بعید می‌دانیم که این سازنده چینی، شتاب‌زده عمل کند؛ به همین جهت، عرضه هوآوی پی ۲۰ با تراشه قدیمی Kirin 960 به هیچ عنوان منطقی به‎نظر نمی‎رسد. اگر هوآوی تصمیمی برای معرفی پی ۲۰ به عنوان پرچم‎دار جدید خود داشته باشد، بهتر است این مدل با تراشه Kirin 970 رونمایی شود زیرا این تراشه از قدرتی در حد و اندازه‎های چیپ‎ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اگزینوس ۸۸۹۵ سامسونگ برخوردار است.

حتی در صورتی‌که گوشی پرچم‎دار جدید هوآوی در اوایل سال آینده معرفی شود؛ پی ۲۰ اولین گوشی مجهز به تراشه Kirin 970 نخواهد بود. پیش از این مدل، هوآوی میت ۱۰ به عنوان فبلت پرچم‎دار این سازنده چینی وارد بازار می‌شود که از تراشه Kirin 970 برخوردار است. این مدل، هم‌چنین اولین گوشی بدون حاشیه هوآوی خواهد بود که یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی کشیده را به همراه دارد.

Call Now Button