قیمت و رنگ‌های پیکسل‌های جدید گوگل مشخص شد

به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل جدید گوگل نیز قیمت ارزانی نداشته باشند و مثل آیفون ۱۰ و نوت ۸ با قیمت بالایی وارد بازار شوند. در ادامه مطلب می‌توانید قیمت نهایی Pixel 2 و Pixel 2 XL و همچنین رنگ‌هایی که با آن در بازار عرضه می‏‌شوند را مشاهده کنید.

گوگل از گوشی‌های جدید Pixel 2 و Pixel 2 XL در تاریخ ۱۲ مهر رونمایی خواهد کرد. بر اساس رندرهای تازه منتشر شده، گوشی پیکسل ۲ در سه رنگKinda Blue، Cleary White و Just Black به بازار خواهد آمد که در واقع همان آبی، سفید و سیاه است. اما گوشی پیکسل ۲ ایکس ال تنها در دو رنگ سیاه و سیاه/سفید وارد بازار خواهد شد.

گفته می‏شود Pixel 2 در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار، به بازار خواهد آمد که قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی آن مشابه قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی پیکسل سال گذشته است.

برای Pixel 2 XL قضیه فرق می‌کند. اینطور که مشخص است این گوشی اصلا گوشی ارزانی نخواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده مدل ۶۴ گیگابایتیPixel 2 XL با قیمت ۸۵۰ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۹۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد؛ حدود ۸۰ دلار گران‌تر از مدل ۳۲ گیگابایتی Pixel XLسال گذشته.

طراحی پیکسل‌های جدید گوگل تقریبا مشابه نسل گذشته است و فقط اندکی از ارتفاع قسمت شیشه‌ای پشت دستگاه کم شده. همچنین گفته می‎شودPixel 2 XL از نمایشگری با حاشیه باریک استفاده می‌کند اما این ویژگی در نمایشگر Pixel 2 وجود نخواهد داشت.

Call Now Button