ایسوس از گوشی Zenfone Max Plus رونمایی کرد؛ نمایشگر کشیده ۱۸:۹ با باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپری

تایوانی‌ها امروز از گوشی جدیدی با نام Zenfone Max Plus رونمایی کرده‌اند که از صفحه‌نمایش کشیده ۱۸:۹ استفاده می‌کند و باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده هشت هسته‌ای آن‌را تأمین می‌کند.

سری گوشی‌های Zenfone Max ایسوس، محصولاتی مجهز به باتری‌ با ظرفیت بالا هستند و این موضوع باعث شده بود تا فاقد برخی قابلیت‌ها مانند نمایشگرهای کشیده ۱۸:۹ باشند. اما این موضوع با رونمایی رسمی شرکت تایوانی ایسوس از گوشی Zenfone Max Plus (M1) تغییر پیدا کرده است.

گوشی جدید سازنده‌ی تایوانی، به نمایشگر ۵٫۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD + مجهز شده است؛ نمایشگر Zenfone Max Plus، نسبت ابعاد ۲ به ۱ دارد و این موضوع باعث شده است تا طراحی کلی آن کشیده باشد.

درون Zenfone Max Plus، شرکت ایسوس از یک باتری ۴۱۳۰ میلی‎آمپر ساعت استفاده کرده است که برای پخش مداوم ویدیو به مدت ۱۳ ساعت، کاربرد خواهد داشت. چیپ‎ست مدیاتک MT6750T به میان‏رده جدید سازنده‌ی تایوانی قدرت می‌دهد که در گوشی Zenfone 3s Max نیز از آن استفاده شده بود؛ درون این پردازنده، هشت هسته‎ای Cortex A53 جا خوش کرده است و چیپ‌ست مدیاتک MT6750T از فرآیند ساخت ۲۸ نانومتری استفاده می‌کند که کمک چندانی به مصرف انرژی در گوشی Zenfone Max Plus (M1) نخواهد کرد.

با وجود عرضه‌ی نسخه عمومی اندروید اوریو، همچنان شاهد هستیم شرکت‌های سازنده محصولاتی را با نسخه قدیمی اندروید نوقا ارائه می‌دهند؛ از انتشار این نسخه، نزدیک به یک سال زمان گذشته شده است. پوسته‌ی ZenUI 4.0، رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید نوقا را شخصی‌سازی می‌کند و این موضوع باعث شده است تا طراحی سیستم‌عامل اندروید شباهت چندانی به نسخه‌ی خالص آن نداشته باشد.

اگر به گوشی گوشی Zenfone Max Plus (M1) علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن‌را با دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه خریداری کنید؛ در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر و تمایل به اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان، نسخه دیگر این گوشی با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه قابل انتخاب است. با این‌حال، همچنان می‌توانید از اسلات اختصاصی حافظه MicroSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی جدید شرکت ایسوس استفاده نمایید. این درگاه با اسلات سیم‌کارت مشترک نیست؛ به همین جهت، می‌توانید بدون نگرانی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کنید.

مانند Zenfone 4 Max، گوشی جدید شرکت سازنده به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ در این گوشی از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی استفاده می‎شود. برای افزایش زاویه دید در هنگام عکاسی، سنسور ۸ مگاپیکسلی واید است. عکاسی سلفی نیز به کمک یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی امکان‎پذیر خواهد کرد؛ به کمک دوربین سلفی، همچنین می‌توانید چهره‌ی کاربران را آنلاک نمایید. البته اگر می‎خواهید تا امنیت بیشتری داشته باشید، می‌توانید از سنسور اثرانگشت در پشت گوشی استفاده کنید.

Zenfone Max Plus (M1) از فناوری PowerMaster شرکت سازنده بهره می‎گیرد؛ با این‌حال، خبری از شارژ سریع در گوشی جدید ایسوس نیست. با توجه به ظرفیت بالای باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپر ساعت گوشی Zenfone Max Plus، شارژ کامل باتری به سه ساعت زمان احتیاج دارد؛ به همین جهت، مدت زمان زیادی لازم است تا شارژ باتری از ۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسد.

Zenfone Max Plus (M1) در رنگ‎های مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد؛ البته، اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با زمان عرضه‌ی این گوشی یا قیمت احتمالی آن در دسترس نیست. همچنین نمی‌دانیم شرکت ایسوس، Zenfone Max Plus را در چه بازارهایی عرضه خواهد کرد.

Call Now Button