Galaxy Note 9 وارد بازار ایران شد! (قیمت)

گلکسی نوت ۹ پرچمدار جدید سامسونگ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت این گوشی در بازار کشورمان آگاه شوید.

در کمال تعجب پرچمدار جدید سامسونگ، Galaxy Note9 که تنها ۱۰ روز از معرفی رسمی آن می‌گذرد با تعداد محدود وارد بازار کشورمان شده است. این در حالیست که هنوز ۵ روز تا تاریخ رسمی عرضه جهانی نوت ۹ به بازار باقی مانده است!

برای آگاهی از تجربه کاربری این گوشی پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note9 مراجعه کنید. همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی Galaxy Note9 را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است به دلیل ورود غیر رسمی این گوشی در بازار، نوت ۹ فعلا بدون گارانتی (همراه با کد فعال سازی رجیستری) به فروش می‌رسد.

نسخه ۱۲۸ گیگابایت گلکسی نوت ۹ هم‌اکنون با قیمت‌های ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان در بازار تهران بدون گارانتی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید بهتر است تا زمان عرضه رسمی صبر کنید تا از خدمات و پشتیبانی مایکروتل به همراه جوایز احتمالی آن بی‌بهره نمانید و با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

نیم نگاهی به بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note9؛ بخریم؟

خانواده گلکسی نوت همیشه گزینه‌های مناسبی برای خرید بوده‌اند. می‌توان به‌راحتی خرید این گوشی را به کسانی پیشنهاد داد که به دنبال یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار هستند و در ضمن اندازه دستگاه برایشان اهمیتی ندارد. خانواده نوت تجربه متفاوتی را برایتان با آن چیزی که تا کنون درگوشی‌های دیگر تجربه کرده‌اید به ارمغان می‌آورد. با کمک قلم S Pen و صفحه‌نمایش بسیار بزرگ دستگاه می‌توانید تجربه‌ای دوست‌داشتنی از یک گوشی هوشمند را داشته باشید که بسیار خاص است. اولین بار که نوت‌ها معرفی شدند گوشی‌های دیگر صفحه‌نمایش‌های بسیار کوچکی داشتند اما امروز به‌جایی رسیدیم که گلکسی اس‌ها هم صفحه‌نمایش‌های بزرگی دارند و با وجود اینکه دیگر نمی‌توان نوت را از این بابت متمایز دانست اما هنوز هم صفحه‌نمایش آن‌ها از دیگر رقبا بزرگ‌تر است و این قلم S Pen است که به این صفحه بزرگ برای انجام کارهایی که درگوشی‌های دیگر نمی‌توان انجام داد معنی می‌دهد.

اگر دوست دارید دنیای سامسونگ را در بهترین و کامل‌ترین شکل خودش تجربه کنید نوت می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. صفحه‌نمایش بزرگ و بسیار با کیفیت، دوربین توانا به‌خصوص در نور شب، باتری پرقدرت و پرظرفیت، طراحی و جنس خوب و باکیفیت و در نهایت قلم کارآمد و متفاوت این گوشی Galaxy Note9 را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

در بازار آشفته این روزها، رقبای سرسختی برای این گوشی وجود دارند که شاید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌سختی حریف نوت ۹ شوند اما احتمال دارد از نظر قیمتی این گوشی را مورد آزار و اذیت قرار دهند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Mate 10 Pro اشاره کرد.

Call Now Button